خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسرو جردی

dadasd2514

پیروزی تشریفاتی جوانان ایران مقابل میانمار دررقابت های فوتبال قهرمانی آسیا
درادامه مرحله مقدماتی این مسابقات که درمیانمار برگزار می شود دیروزتیم جوانان ایران که با دو شکست مقابل تایلند و یمن از گردونه رقابت ها حذف شده درسومین و آخرین دیدار خود به مصاف میانمار میزبان رفت و با دوگل این تیم را شکست داد، اما این برد هیچ تاثیری در وضعیت این تیم نداشت و جوانان فوتبالیست ایرانی با ارائه بازی های سردرگم و ناهماهنگ و تنها با کسب سه امتیاز به طرز اعجاب انگیری از دور این دوره از پیکارها حذف شدند. از این گروه دو تیم تایلند و میانمار به دور بعد صعود کردند.

درخشان:دومهاجم خارجی جذب می کنیم، درپست هافبک ازبازیکن داخلی استفاده خواهیم کرد.
حمید درخشان سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران در گفتگو با سایت رسمی این باشگاه درباره بررسی‌های زیادی که برای جذب بازیکنان خارجی داشته است، تصریح کرد: دو مهاجم، نسبتا نظر ما را جذب کرده‌اند. البته آنها در حال بازی در تیم‌های خود هستند و اینطور نیست که بیرون مانده باشند. در این ارتباط با نمایندگان آنها در تماس هستیم و اقدامات برای توافق با آنها و باشگاه‌هایشان آغاز شده است.
وی درباره اینکه در صحبت‌های قبلی خود عنوان کرده بود، به دنبال بازیکن در سایر پست‌ها بویژه در خط میانی نیز هست، اضافه کرد: هنوز در خط هافبک به جمع‌بندی نرسیده‌ایم. با توجه به اینکه نیلسون و اومانا را در اختیار داریم، تنها امکان جذب دو بازیکن خارجی دیگر وجود دارد و برای سایر خطوط در میان گزینه‌های داخلی به دنبال بازیکن هستیم. چند گزینه مد نظر قرار دارد که روی آنها فکر می‌کنیم ولی چون با تیم‌های خود در حال بازی هستند، به خودمان اجازه ندادیم با آنها وارد مذاکره شویم و پس از انتخاب نهایی تا نیم فصل صبر خواهیم کرد.

از بین تهران و مازندران، میزبان رقابت های کشتی قهرمانی باشگاه های جهان بزودی مشخص می شود.
رقابتهای کشتی آزاد وفرنگی جام قهرمانی باشگاههای جهانی در حالی ماه آینده به میزبانی ایران برگزار می شود که محل میزبانی این رویداد بزرگ و بین المللی هنوز از بین تهران یا مازندران انتخاب نشده است.
دراین حال، علاقمندان کشتی درمازندارن در نظر دارند این مسابقات بزرگ را در شهرستان جویبار برگزار کنند و تاکنون نیز میزبانی مازنی ها تا حد زیادی قطعی شده، اما گفته می شود در صورت مهیا نشدن امکانات لازم و مطلوب، میزبانی رقابتهای جام باشگاههای جهان به تهران سپرده می شود.
تاکنون ۱۰ تیم کشتی آزاد و فرنگی از کشورهای مطرح جهان برای حضور در این رقابتها اعلام آمادگی کرده اند.

لام:نمی خواستیم برزیل را تحقیر کنیم، قهرمانی درجام جهانی آرزوی کودکی ام بود.
کاپیتان سابق تیم ملی آلمان عنوان کرد او و هم‌تیمی‌هایش نمی‌خواستند در نیمه‌نهایی جام‌جهانی، برزیل را تحقیر کنند و به خاطر همین در نیمه دوم به قصد احترام به حریف وارد زمین شدند.
به گزارش ایسنا، فیلیپ لام یکی از موثرترین بازیکنان ژرمن‌ها در راه قهرمانی در جام‌جهانی بود. این بازیکن که به بهترین شکل ممکن وظیفه‌اش را در مستطیل سبز انجام می‌دهد به آلمان کمک کرد تا برای چهارمین بار قهرمانی در جام‌جهانی را تجربه کند. لام پس از آن در تصمیمی عجیب از تیم ملی کشورش خداحافظی کرد تا تمرکزش تنها روی بایرن مونیخ باشد. همه این‌ها دلایلی شد تا دیلی میل به سراغ این بازیکن برود و مصاحبه‌ای با او انجام دهد.
فیلیپ لام چند ماه پیش در فینال ماراکانا برابر آرژانتین به میدان رفت و با برتری تیمش توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. او یک سال قبل از آن توانسته بود در ورزشگاه ویمبلی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کند. لام همراه بایرن مونیخ در دو سال گذشته به افتخارات زیادی در فوتبال کشورش دست یافته و توانسته لیگ و جام حذفی را با تیمش فتح کند. او آن قدر در سال گذشته خوب بود که به احتمال زیاد یکی از سه بازیکن نهایی فیفا برای انتخاب برترین بازیکن سال است. اگر این طور نشود باید خیلی تعجب کرد.

باشگاه میلان:اسین ابولا ندارد.
باشگاه میلان ایتالیا با انتشار بیانیه‌ای رسماً شایعه ابتلای هافبک غنایی این تیم به بیماری ابولا را تکذیب کرد.
در بیانیه روسونری که در این ارتباط منتشر شده، آمده است: باید رسماً اعلام کنیم که مبتلا شدن اسین به بیماری ابولا شایعه‌ای بد و زشت است که باشگاه را شوکه کرده. ما از سلامت کامل این بازیکن اطمینان داریم. او فردی قوی است و سفرش به آفریقا برای این بازیکن هیچ مشکلی را به وجود نیاورده است.
از سوی دیگر بازیکن سابق چلسی هم با انتشار فیلمی از خود در صفحات اجتماعی خبر از سلامت کاملش داده است.
اسین در این فیلم گفته است: کاملاً در صحت و سلامت به سر می‌برم و هرگز به بیماری ابولا مبتلا نشده‌ام. از کسانی که در دنیای مجازی چنین اخباری را منتشر می‌کنند، بسیار ناراحتم
اسین برای حضور در دیدار تیم ملی غنا برابر گینه که با تساوی یک بر یک به پایان رسید به آفریقا سفر کرده بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*