خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز سه شنبه با امیر خسروجردی

sdfsdfdfsd

دو طلا و یک نقره برای کاروان ایران دربازی های پاراآسیایی اینچئون
درادامه این رقابت ها دیروز دو طلا برای ایران به ثبت رسید، تا جمع نشان های طلای این کاروان به عدد هشت برسد.
دردوومیدانی، محمد الوان‌پور درماده پرتاب نیزه مدال طلا را بر گردن آویخت. دروزنه برداری، امیر جعفری دردسته ۵۹ کیلوگرم نشان طلا گرفت و بر سکوی قهرمانی ایستاد.در همین دسته، حمزه محمدی نقره گرفت.
درمسابقات شنای ۱۰۰ متر، شاهین ایزدیار به مدال نقره رسید.این دومین نشان نقره ایزدیار دراینچئون است.

سوریان و نوروزی درجمع برترین های رنکینگ فدراسیون جهانی
فدراسیون جهانی کشتی رده‌بندی برترین فرنگی‌کاران جهان را اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، در رده‌بندی منتشر شده از سوی اتحادیه جهانی کشتی، حمید سوریان، فرنگی‌کار وزن ۵۹ کیلوگرم ایران و قهرمان سال ۲۰۱۴ رقابت های ازبکستان در صدر برترین‌های وزن اول جهان قرار گرفته است و امید نوروزی دارنده مدال نقره این بازی ها در رده دوم ۶۶ کیلوگرم ایستاده است.

ماهینی و عشوری به تراکتورسازی تبریز پیوستند.
به گزارش ایسنا، حسین ماهینی دیروز پس از مذاکره نهایی با مسئولان تراکتورسازی برای پیوستن به این تیم به توافق رسید و با این باشگاه به طور رسمی قرارداد امضا کرد.
ماهینی که روز گذشته برای آخرین بار در تمرین پرسپولیس حضور یافته بود با بازیکنان این تیم خداحافظی کرد و راهی سرخپوشان تبریزی شد.
همچنین سینا عشوری بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان دیگر بازیکنی که به حکم سازمان نظام وظیفه مشمول شناخته شده بود و باید در یکی از تیم‌های نظامی به میدان می‌رفت هم مثل ماهینی به تراکتورسازی پیوست تا سرخ‌پوشان تبریزی از این امتیاز استفاده کرده و دو بازیکن سابق پرسپولیس و ذوب آهن را به خدمت بگیرند.

بیل غایب بزرگ ال کلاسیکو
ستاره ولزی رئال مادرید دو دیدار حساس این تیم برابر لیورپول و بارسلونا را از دست داد.
به گزارش ایسنا، سایت باشگاه رئال مادردید با تایید مصدومیت گریت بیل اعلام کرد این بازیکن به دو دیدار حساس این تیم برابر لیورپول و بارسلونا نمی‌رسد.
به نوشته سایت روزنامه آ.س، بیل از ناحیه ماهیچه‌ی لگن آسیب دیده و حداقل یک هفته نیاز به استراحت دارد که این باعث می‌شود علاوه بر دیدار حساس چهارشنبه برابر لیورپول در لیگ قهرمانان، بازی شنبه آینده ال کلاسیکو را از بدهد.

پلاتینی:شاید میزبانس ۲۰۲۲ را از قطر بگیریم، یک آلمانی باید توپ طلا را ببرد.
میشل پلاتینی، رییس اتحادیه فوتبال اروپا- یوفا در گفت و گو با شبکه الجزیره “اسپورت” درباره میزبانی کشور قطر برای جام جهانی ۲۰۲۲ اظهار کرد: من مطالب روزنامه‌های انگلیسی درباره فساد و تقلب بر سر انتخاب قطر به عنوان میزبان جام جهانی را خوانده‌ و در حال حاضر هیچ نظری در این رابطه ندارم. اگر این فساد ثابت شود، فیفا حتما باید در انتخاب میزبان جام جهانی ۲۰۲۲ تجدیدنظر کند. من هم مثل بلاتر به مرز جهانی برای جام جهانی معتقدم. کشورهای عرب هفت دوره پیاپی نتوانسته بودند میزبان جام جهانی شوند. به همین خاطر خوب بود که کشورهای جدیدی میزبانی این رقابت‌ها را برعهده بگیرند. هر چند معتقدم که جام جهانی ۲۰۲۲ باید در زمستان برگزار شود.
وی درادامه درباره برنده توپ طلای امسال نیز اظهارداشت:به نظر من وقتش رسیده که بازیکن دیگری غیر از مسی و رونالدو توپ طلا را کسب کند. نظر شخصی من انتخاب یک بازیکن آلمانی به عنوان برنده توپ طلاست؛ چرا که چند بازیکن شاخص در قهرمانی آلمان در برزیل نقش داشتند. در سال ۲۰۱۰ نیز مسی با داشتن نمایشی متوسط در جام جهانی به توپ طلا رسید. شاید این سناریو امسال هم تکرار شود و کریستیانو رونالدو بار دیگر توپ طلا را کسب کند.
نامزدهای نهایی توپ طلا و برترین مربی فوتبال جهان اواخر ماه اکتبر اعلام می‌شود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*