خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز دوشنبه با امیر خسروجردی

fsdf

با حذف جوانان ایران از رقابت های قهرمانی آسیا ناکامی فوتبال ایران دررده های پایه تکمیل شد.
درادامه رقابت های فوتبال قهرمانی جوانان آسیا درمیانمار تیم ایران دردومین بازی مرحله مقدماتی خود به مصاف تیم یمن رفت و درعین ناباوری مقابل این تیم ناشناخته و نه چندان مطرح یک به صفر مغلوب شد و با قبول این شکست تلخ با تحمل دو باخت پیاپی از دور رقابت ها حذف شد، تا ناکامی ایران دررده پایه با حذف نوجوانان و جوانان و امیدها از مسابقات آسیایی کامل شود.

تیموریان:نه قصد خداحافظی دارم و نه خسته ام، هدفم با تیم ملی قهرمانی درجام ملت هاست.
آندرانیک تیموریان که طی روزهای گذشته خبرهایی مبنی بر دلزدگی یا خداحافظی اش از فوتبال مطرح شده است در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: نمی دانم این حرفها از کجا آمده است من با انگیزه دو چندان نسبت به گذشته در اردوی تیم ملی شرکت کرده ام و امیدوارم پس از سالها بتوانیم ایران را در جام ملتهای آسیا قهرمان کنیم.
تیموریان در ادامه خاطرنشان کرد: اصلا چنین مسایلی صحت ندارد و من هم ذهنم را درگیر این مسایل نمی کنم و کارم را با تمام تمرکز ادامه می دهم.
هافبک ملی پوش تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط تیم ملی نیز گفت: در لیسبون هم اردوی خوبی داریم و تمرینات خوبی را به اجرا در می آوریم. مطمئن باشید آندو به سادگی میدان را خالی نمی کند و خستگی یا دلزدگی را نمی شناسد.
تیموریان در پایان خاطرنشان کرد: خودم تصور می کنم این حرف‌ها سو برداشت بوده. به هرحال من کارم را با انگیزه ای بیشتر از قبل ادامه می دهم و تنها دغدغه ام رسیدن به قهرمانی آسیا با تیم ملی است.

آرا بازی استقلال خوزستان و راه آهن تهران صاد شد، محرومیت چهارجلسه ای احمدرضا عابدزاده
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال امروز رای خود را درباره حواشی بازی جنجالی استقلال خوزستان و راه آهن تهران اعلام کرد که براین اساس:
احمدرضا عابدزاده، مربی تیم راه‌آهن، ۴ جلسه محروم و مبلغ ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی
علی لطیفی، مربی تیم راه‌آهن، یک جلسه محروم و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی
محمد آبشک، بازیکن تیم راه‌آهن، یک جلسه محروم و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی
سیامک کوه‌نورد، بازیکن تیم راه‌آهن، یک جلسه محروم و مبلغ ۱۰ میلیون ریال جریمه نقدی
بهنام ابوالقاسم‌پور، سرپرست تیم راه‌آهن، دعوت به کمیته انضباطی
حسینی‌نسب، مربی تیم راه‌آهن، تذکر کتبی و درج در پرونده و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی
باشگاه راه‌آهن، ۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی
کولی بالی، بازیکن تیم استقلال خوزستان، سه جلسه محروم و مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی
گفتنی است تمام آرای صادره به غیر از رأی احمدرضا عابدزاده قطعی است.

حضور بانگورا درپرسپولیس منتفی شد.
این مهاجم سیرالئونی که حتی برای حضورش در ایران بلیت رفت و برگشت هم تهیه شده بود به دلیل اینکه از وی خواسته شد تا برای تست فنی به تمرین پرسپولیس بیاید از حضور در کشورمان سر باز زد و اعلام کرد چنین کاری انجام نمی‌دهد.
به این ترتیب باید داستان حضور محمد بانگورا را در پرسپولیس منتفی شده بدانیم مگر اینکه دو طرف از موضع‌شان کوتاه بیایند.

پیرلو:ایتالیا می تواند قهرمان یورو ۲۰۱۶ شود.
آندره‌ا پیرلو با وجود حذف شرم‌آور ایتالیا از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و حواشی که پس از آن آتزوری را تحت تأثیر قرار داد، شانس زیادی برای قهرمانی کشورش در یورو قائل است.
ستاره خط میانی یوونتوس که دو سال پیش همراه با آتزوری به عنوان نایب قهرمانی یورو دست پیدا کرد، معتقد است که لاجوردی‌پوشان امسال می‌توانند پا را فراتر گذاشته و یورو را برای دومین بار از سال ۱۹۶۸ فتح کنند.
پیرلو در گفت‌وگو با خبرگزاری آنسای ایتالیا گفت: تیم ملی ایتالیا این پتانسیل را دارد که در فرانسه عنوان قهرمانی را کسب کند. چرا که نه. البته شکی نیست که تیم ما نیاز دارد به میزان زیادی پیشرفت کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*