خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

اخبار ورزشی روز جمعه با امیر خسروجردی

fdsfsfsd256

پرسپولیس و رئال مادرید تابستان ۹۴ درتهران
طبق توافق دو باشگاه ایرانی و اسپانیایی، رئال‌مادرید تابستان آینده برای برگزاری بازی دوستانه با پرسپولیس به تهران سفر می‌کند
به گزارش ایسنا، نشست مدیران دو باشگاه رئال‌مادرید و پرسپولیس دیروزدر دفتر باشگاه مادریدی برگزار شد و دو طرف پس از یک ساعت گفت‌وگو به توافقات مختلفی دست یافتند.
در این نشست که فلورنتینو پرس، رئیس و سانچس مدیر باشگاه رئال‌مادرید و همچنین حمیدرضا سیاسی، بهروز منتقمی، حسین کلانی و حسینی (مدیر امور بین‌الملل باشگاه) از پرسپولیس حضور داشتند، دو طرف درباره موارد مختلف همکاری با یکدیگر صحبت کردند و در نهایت تفاهماتی صورت گرفت که موارد مختلفی در میان آنها وجود دارد.
بخش اصلی توافق دو باشگاه مربوط به انجام بازی دوستانه بین دو تیم بود که مقرر شد رئال‌مادرید تابستان آینده با همه ستارگانش به ایران سفر و در تهران دیدار دوستانه‌ای را با پرسپولیس برگزار کند.
همچنین قرار شد در آینده‌ای نزدیک گروهی از مدیران و نمایندگان رئال به تهران سفر کرده و امکانات کمپ تمرینی و باشگاه پرسپولیس را از نزدیک ببینند.

جوانان ایران رقابت های فوتبال قهرمانی آسیا را با شکست آغازشد.
دررقابت های قهرمانی جوانان آسیا درمیانمار پنجشنبه درگروه سه تیم ایران درنخستین دیدار خود به مصاف تایلند رفت و درحالی که یک به صفر پیش بود درپایان ۲-۱ مغلوب شد و این دوره از مسابقات را با یک شکست تلخ آغاز کرد.
تک گل ایران را دراین دیدار امیر محمد مظلوم دردقیقه ۱۵ وارد دروازه تایلند کرد.
جوانان ایران دردومین دیدار خود شنبه رودرروی یمن قرار خواهند گرفت.

کی روش:حضور درپرتغال آرزوی من بود، هدف دشوارتر ما جام ملت هاست.
تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در ورزشگاه ژامور لیسبون پرتغال کشورمان عصر دیروز در روزشگاه ملی ژامور پرتغال پیگیری شد.
سرمربی تیم ملی ایران خطاب به ملی پوشان گفت:درست است که بازی با کیفیتی در جام جهانی برزیل داشتید اما هنوز به هدف اصلی خود نرسیده اید. هدف اصلی، بزرگتر و دشوارتر ما بازی های جام ملتهای آسیا در استرالیا است و امیدوارم با بالاترین سطح آمادگی برای ایران افتخار آفرینی کنید.

کرار از همراهی استقلال درارمنستان بازماند.
جاسم کرار هافبک عراقی آبی‌پوشان که دو روز پیش موفق نشده بود ایران را به مقصد عراق ترک کند پس از حل نشدن مشکلش امروز هم نتوانست آبی‌پوشان در سفر به کشور ارمنستان همراهی کند
خبرگزاری فارس دراین باره نوشت:این بازیکن عراقی همچنان به دلیل مشکلات شخصی ممنوع‌الخروج است و باید این مشکل خود را حل کند.
سعید افجه‌ای سخنگوی‌ باشگاه استقلال روز گذشته اعلام کرد: کرار مشکل مالیاتی ندارد ولی باشگاه در تلاش است تا مشکل شخصی وی را حل کند.
تیم فوتبال استقلال برای سفری ۴ روزه ساعت دیروز تهران را به مقصد ارمنستان ترک کرد.

پالوتا:رم قوی تر از یوونتوس است.
پس از باخت ۲-۱ آاس رم مقابل یوونتوس که دریک بازی جنجالی اتفاق افتاد
جیمز پالوتا رئیس رم در گفت‌و‌گو با روزنامه «گاتزتا دلو اسپورت» ایتالیا گفت: برای من رم قوی‌تر از یوونتوس است. حتی با وجود اینکه ما بازی یک‌شنبه را در تورین واگذار کردیم ولی عملکردی که داشتیم این گفته مرا به خوبی تأیید می‌کند. یووه تیم قدرتمندی است ولی اگر بازیکنان رم بهتر از آنها نباشند هم‌سطح آنها هستند. ما هنوز بازیکنان کلیدی خودمان از جمله داوید آستوری، کوین استروتمن و دانیله‌ دروسی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداریم.
وی افزود: چرا نباید اعتماد به نفس داشته باشیم؟ هرگز در جریان بازی با یووه خودمان را پایین‌تر از آنها احساس نکردیم. رم توانایی فتح اسکودتو را دارد. ما تیمی قدرتمند با استعدادهای ناب را در اختیار داریم و می‌توانیم بهتر از این هم بشویم.

اختصاصی سایت خبرنامه خلیج فارس

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*