خانه » سر تیتر خبرها » هاشمی در جمع دانشجویانی که به وی اعتراض می‌کردند: دلواپس نباشید
هاشمی در جمع دانشجویانی که به وی اعتراض می‌کردند: دلواپس نباشید

هاشمی در جمع دانشجویانی که به وی اعتراض می‌کردند: دلواپس نباشید

به گزارش خبرگزاری ایلنا، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ اکبر هاشمی رفسنجانی «در اقدامی غافلگیر کننده» در جمع جوانان معترض حاضر و با آنان به گفتگو پرداخته است.
خبرگزاری ایلنا نوشته که گفتگوی رفسنجانی با جوانان معترض دور از انتظار برنامه‌ریزان و چند خبرگزاری همسو با آنان بوده است.
براساس این گزارش اکبر هاشمی رفسنجانی در جمع افراد معترض به حضور او در دانشگاه امیرکبیر و در واکنش به «جوانان دلواپس هسته‌ای» گفت: «شما جوانان و مردم همه کشور حقوق بسیاری دارید که باید همه آنان محقق شود.»
رفسنجانی در ادامه خطاب به «دانشجویان دلواپس» تاکید کرد: «مطمئن باشید که همه مسئولان کشور در تلاشند تمام حقوق کشور را محقق کنند بنابراین نباید نگران باشید.»
بنا بر این گزارش «خبرگزاری‌های همسو» با این افراد معترض قبل از اتمام برنامه، در خبری از قبل آماده شده، گزارش این اجتماع کوچک را با عنوان «اعتراض دانشجویان دانشگاه امیرکبیر به آیت‌الله هاشمی رفسنجانی» روی خروجی‌های خود قرار دادند و حضور هاشمی رفسنجانی در جمع افراد معترض و گفتگو با انان را «تحریف یا سانسور» کرده‌اند.
آن‌طور که در این گزارش آمده حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر که خود را دانشجو می‌نامیدند با بلند کردن دست نوشته‌هایی با عناوین «ما همچنان دلواپس دستاوردهای هسته‌ای هستیم»، «مرگ برآمریکا»، «وای بر مسئولینی که به فکر آشتی با شیطان هستند»، «دستاوردهای هسته‌ای تعطیل بردار نیست» و … نسبت به روند مذاکرات ژنو ابراز نگرانی کردند.
در همین زمینه خبرگزاری تسنیم نزدیک به سپاه پاسداران به نقل از “یکی از دانشجویان معترض به حضور هاشمی رفسنجانی در دانشگاه امیرکبیر گزارش داده که: «تیم آقای هاشمی برای مصرف داخلی و افتتاح یک دستاورد نیمه‌ساخته که هنوز پروژه آن کامل نشده به دانشگاه امیرکبیر آمده است.»

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*