خانه » سر تیتر خبرها » شکایت تاجزاده از صادق آملی لاریجانی
شکایت تاجزاده از صادق آملی لاریجانی

شکایت تاجزاده از صادق آملی لاریجانی

مصطفی تاجزاده، از اعضای جبهه مشارکت و زندانی سیاسی از صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه به دادگاه انتظامی قضات شکایت کرد.
به گزارش نوروز،‌ این زندانی سیاسی در شکایت خود با شرح مواردی که ریاست قوه قضاییه به وظایف قانونی خود عمل نکرده است خواستار رسیدگی به تخلفات وی و صدور حکم محکومیت برابر مقررات انتظامی‌شده است.
برخی از تخلفات عنوان شده در این نامه عبارتند از: عدم رسیدگی به شکایت تاجزاده از سردار مشفق، عدم رسیدگی به شکایت جمعی وی و سایر زندانیان سیاسی در خصوص کودتای انتخاباتی، تخلف از قانون و نگهداری این زندانی در بند انفرادی از روز اول اجرای حکم و محرومیت از حقوق یک زندانی و عدم رسیدگی به شکایت قدیم وی از احمد جنتی.
تاجزاهده هفته گذشته در نامه ای به رییس دادگاه اعلام کرده بود به دلیل آنکه دادگاه به صورت غیرعلنی برگزار می شود و هیات منصفه ای نیز در آن حضور ندارد، در دادگاه حاضر نخواهد شد و وکلای خود را نیز عزل کرده بود.
مصطفی تاجزاده که هفته‌ی گذشته نامه‌ای نیز به علی خامنه‌ای نوشته و از وی خواسته بود در مذاکرات هسته‌ای تسلیم تندروها نشود، رونوشتی از شکایت‌نامه‌ی خود را هم برای رهبر جمهوری اسلامی، ریاست جمهور و رییس مجلس خبرگان نیز ارسال کرده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*