خانه » سر تیتر خبرها » تجمع دلواپسان دلاور، این‌بار در اصفهان

تجمع دلواپسان دلاور، این‌بار در اصفهان

U1400575136
بعد از همایش «دلواپس»‌ها که اعضای جبهه پایداری و تندروها در تقابل با سیاست خارجی روحانی و بویژه توافقنامه ژنو، آن را در تهران برگزار کردند، این‌بار همفکران این گروه در اصفهان قصد دارند همایش دیگری با عنوان «دلواپسان دلاور» برگزار کنند. برگزارکنندگان گفته‌اند می‌خواهیم برای مردم روشن شود که توافق ژنو چه بوده است. هیچگونه مجوزی برای این گردهمایی گرفته نشده و یکی از برگزارکنندگان نیز در این باره به گفته است: «تا آنجا که من می‌دانم همایش نیاز به مجوز ندارد. در یک مکان عمومی برگزار می‌شود و اصل برنامه هم آزادسازی خرمشهر است اما جهتی که برنامه دارد دلاورانِ دلواپس است.»

گفتنی است همایش «دلواپسیم» با طرح برخی انتقاد‌‌های کلی و برخی خواسته‌‌ها از دولت حسن روحانی درباره توافقنامه «ژنو» و مذاکرات هسته‌ای با گروه ۱+۵ روز شنبه (۱۳ اردیبهشت) از سوی بسیج دانشجویی٬ بسیج طلاب٬ کمیته صیانت از منافع ایران و جنبش عدالتخواه در ساختمان سفارت سابق آمریکا در تهران برگزار شد.
این گروه که بیشتر آنان اعضای جبهه پایداری و از طرفداران دولت احمدی‌نژاد و هواداران نامزدی جلیلی در انتخابات ریاست جمهوری بودند، در نشست خود خواستار «به رسمیت شناختن حق غنی‌سازی و بهره‌مندی کامل از تمام حقوق هسته‌ای» برای ایران شدند.
چند روز پس از برپایی این همایش بود که محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه به مجلس رفت و در توضیحاتی پیرامون مذاکرات اتمی ایران، اعلام کرد: «ما ملتی دلاوریم نه دلواپس».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*