خانه » سر تیتر خبرها » هشدار سپاه به دولت:‌دغدغه دولت رفع فیلتر فیس‌بوک نباشد

هشدار سپاه به دولت:‌دغدغه دولت رفع فیلتر فیس‌بوک نباشد

یک مقام سپاه در هشداری به دولت گفت «باید تکانی اساسی به مسئولان دولتی داد.»

حمیدرضا مقدم‌فر، معاون فرهنگی سپاه در گفتگو با خبرگزاری مهر گفته «نباید دغدغه مسئولان فرهنگی کشور رفع فیلتر فیس‌بوک باشد.»

وی افزوده که باید «تکان اساسی به مسئولانی داد که هم اکنون در غفلت هستند و ما باید آن‌ها را از بسیاری موضوعات فرهنگی و اقتصادی هوشیار کنیم.»

معاون فرهنگی سپاه پاسداران همچنین برخی از مسئولان جمهوری اسلامی را به تلاش برای «نفوذ یک جریان انحرافی در عرصه فرهنگی» متهم کرده و گفته است که باید با این افراد مقابله کرد.

حمیدرضا مقدم این هشدار را داده است و با اشاره به شعار رهبر جمهوری اسلامی برای سال ۹۳ گفته که «مهم‌ترین اولویت مسئولان فرهنگی کشور» در این سال، «شناسایی منافذ رخنه دشمن و عرصه‌هایی است که آن‌ها با استفاده از غفلت‌ها نفوذ کرده‌اند و ما باید آن‌ها را مسدود کنیم».

علی خامنه‌ای، رهبر ایران، در سخنرانی نوروزی خود سال ۹۳ را سال «اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی» نامگذاری کرده بود و خواستار تلاش مسئولان جمهوری اسلامی برای تحقق این شعار شد.

مقدم‌فر در بخش دیگری از سخنان خود هم گفت مذاکرات هسته‌ای و اعتماد به آمریکا موجب «کند» شدن دستگاه‌ها برای وارد میدان کردن سرمایه اصلی خود به منظور تحقق حماسه اقتصادی شده است.

وی گفته «رفتارهای متناقض آمریکا در طول سال گذشته نشان داد که بایستی با جهاد اقتصادی و اتکاء به ظرفیت‌های داخلی در مسیر مذکور حرکت کنیم.»

مذاکران هسته‌ای ایران و غرب که سال گذشته با امضای توافق‌نامه «ژنو» جان تازه‌ای گرفته٬ با وجود بدبینی علی خامنه‌ای و طیف گسترده‌ای از حامیانش همچنان ادامه دارد.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*