خانه » سر تیتر خبرها » تلاش ریش‌سفیدان محل برای آزادی گروگان‌ها

تلاش ریش‌سفیدان محل برای آزادی گروگان‌ها

سخنگوی وزارت کشور تاکید کرد: ما تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان گروگان گرفته شده انجام می‌دهیم و امیدواریم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی آنها باشیم.

حسینعلی امیری در گفتگو با ایلنا، در خصوص آخرین وضعیت و اخبار مرزبانان ایرانی ربوده شده توسط گروه جیش‌العدل گفت: «ما تمام تلاش خویش را برای آزادی سربازان‌مان انجام می‌دهیم اما برای آزادی مرزبانان، زمان مشخصی را هم اعلام نمی‌کنیم.»

وی در خصوص همکاری و هماهنگی نهادهای انتظامی – امنیتی و وزارت امور خارجه با وزارت کشور برای آزادی مرزبانان ربوده شده، اظهار داشت: «نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، وزارتخانه‌های امور خارجه و اطلاعات و تمامی دستگاه‌های ذیربط، پیگیری‌های خود را در این رابطه انجام و تمام تلاش‌شان را برای آزادی مرزبانان انجام می‌دهند.»

قائم مقام وزیر کشور درباره رایزنی‌ها برای آزادی مرزبانان نیز خاطرنشان کرد: بزرگان و ریش‌سفیدان محل تمام تلاش خود را معطوف این قضیه کرده‌اند و امیدواریم به زودی شاهد آزادی مرزبانان ایرانی باشیم.

وی درباره اینکه آیا به اطلاعات متقنی درباره کشته شدن جمشید دانایی‌فر دست یافته‌اید، اذعان داشت: «هنوز به اطلاعات مطمئن و متقنی درباره شهادت سربازمان نرسیده‌ایم.»

امیری در پایان تصریح کرد: امیدواریم با وجود تلاش‌های صورت گرفته شاهد آزادی مرزبانان باشیم.

پنج مرزبان ایرانی در ماه بهمن سال گذشته توسط جیش‌العدل ربوده شدند. این گروه سوم فروردین ماه اعلام کرد که جشمید دانایی‌فر را به دار آویخته است.

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*