خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ویژه نامه ورزشی روز چهارشنبه

ویژه نامه ورزشی روز چهارشنبه

روز دوم ازهفته اول رقابت های لیگ قهرمانان فوتبال آسیا با یک پیروزی و یک شکست برای نمایندگان ایران خاتمه یافت. درادامه این بازی ها دیروزدرتبریز تراکتورسازی این شهر با غلبه بر الاتحاد قدرت برتر خود را به رخ نماینده عربستان کشید.

درادامه این بازی ها درگروه سه،عصر دیروز، تراکتورسازی تبریز میزبان الاتحاد عربستان بود که موفق شد با تک گل دقیقه ۸۱ کریم انصاریفرد که به زیبایی هرچه تمامتر به ثمررسید از سد رقیب نامدار خود بگذرد.تراکتوری ها با این نتیجه، پیکارهای این دوره لیگ قهرمانان را با یک برد شیرین آغاز کردند.

این نتیجه درحالی بدست آمد که تراکتورسازی درنیمه دوم با اخراج علی کریمی، ده نفره به بازی ادامه داد، اما با این حال تیم برتر میدان بود.

درگروه چهارم، سپاهان اصفهان با شکست پرگل مقابل السد لیگ قهرمانان را با ناکامی آغاز کرد.

دردوحه قطر، سپاهان درمصاف با میزباش السد قطر غافلگیرشد و درپایان ۳-۱ مغلوب این تیم شد و سه امتیاز حساس را از دست داد

تک گل سپاهان را دراین دیدار مهدی شریفی به ثمررساند.

کارلوس کی روش اسامی ۳۴ بازیکن رابرای بازی با کویت و گینه به اردو دعوت کرد که اثری از نام علی کریمی بازیکن تراکتورسازی تبریزدیده نمی شود.

براین اساس، رحمان احمدی، دانیال داوری، علیرضا حقیقی، سوشا مکانی،حامد لک، حسین ماهینی، مهرداد بیت آشور، محسن بنگر، محمد خانزاده ، پژمان منتظری، احمد آل نعمه، سید جلال حسینی، امیر حسین صادقی، احسان حاج صفی، مهرداد جماعتی، مهرداد پولادی،هاشم بیگ زاده، جواد نکونام، رضا حقیقی، بختیار رحمانی، علی کریمی، آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، مجتبی جباری، قاسم حدادی‌فر،

پیام صادقیان، اشکان دژاگه، مسعود شجاعی، یعقوب کریمی، علیرضا جهانبخش ، محمدرضا خلعتبری، کریم انصاری فرد، رضا قوچان نژاد از چارلتون و رضا نوروزی بازیکنانی هستند که برای شرکت دراین اردو خود را باید به کادرفنی تیم ملی ایران معرفی کنند.

 

آندره آناستازی ایتالیایی دریک قدمی هدایت تیم ملی والیبال ایران قرارگرفت.

سایت فدراسیون والیبال اعلام کرد، پس از اینکه مسئولان فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی با گزینه‌هایی چون مکاچن، برناردی، آناستازی، لوزانو، کاستلانی و حتی رزنده برزیلی مذاکرات متعدد و مداومی را انجام دادند، برناردی و لوزانو با اعلام آمادگی خود بیش از سایرین به نیمکت تیم ملی ایران نزدیک شدند و حتی مسئولان فدراسیون والیبال با لورنزو برناردی بازیکن قرن والیبال دنیا به توافق نهایی هم رسیدند، ولی صعود تیم باشگاهی وی به مسابقات باشگاه‌های جهان، آنها را با تردید روبرو کرد و باعث شد تا با وی قرارداد همکاری امضا نکنند.

محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال در این خصوص گفت: ما با آناستازی برای همکاری تا المپیک ۲۰۱۶ به توافق نسبی رسیدیم ولی در خصوص دستمزد و تعداد دستیارانش هنوز به تفاهم نهایی نرسیدیم.

آناستازی با تیم ملی والیبال لهستان عناوینی چون نایب قهرمان جام جهانی ۲۰۱۱، مدال برنز لیگ جهانی ۲۰۱۱ و قهرمانی لیگ جهانی ۲۰۱۲ را به دست آورده است.

 

مرحله دوم رقابت های والیبال باشگاه های برتر ایران با راه یابی شهرداری ارومیه به مرحله نیمه نهایی و برتری پیکان مقابل کاله آمل پیگیری شد.

دردور برگشت این مرحله دیروزباریج اسانس کاشان تیم پرمهره و صدرنشین دور مقدماتی ۳-۱ مغلوب میزبانش شهرداری ارومیه شدوبا قبول دو شکست پیاپی مقابل این تیم از دوررقابت ها حذف شد و یکی از شگفتی های این مسابقات رقم خورد.

دردیگر مسابقه، پیکان تهران، مهمانش کاله آمل را دردیداری جنجالی ۳-۲ مغلوب کرد و با این نتیجه با توجه به برد کاله دربازی رفت برای مشخص شدن تیم برتر و صعود کننده به مرحله نیمه نهایی کار به بازی سوم کشید.

علی دایی به همراه همسرش با حضور در موسسه محک از کودکان بیمار این موسسه دیدار کردند. 

به گزارش ایسنا، سایت موسسه محک در گزارشی با اعلام خبر حضور دایی و همسرش در این موسسه نوشت: “برای کودکان محک و به خصوص بچه‌های فوتبال دوست، دیدار با یکی از نام‌آورترین فوتبالیست‌های ایران که بازی‌های به یادماندنی و درخشان و گل‌های زیادی را در کارنامه‌اش دارد، دیداری پر از هیجان و شادی بود.
خاطره‌انگیز او صحبت کردند. درپایان این دیدار، علی دایی به اتفاق کودکان محک، توپ فوتبالی را رنگ‌آمیزی کردند و آرزوهایشان را روی آن نوشتند تا در بازار نوروزی محک برای فروش دسته جمعی ارائه شود.

اختصاصی  خبرنامه خلیج فارس

 

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*