خانه » مقاله » زجرهای طاقت فرسای روحی خمینی و خامنه ای در واپسین سالهای عمر / مهرداد زبردست
زجرهای طاقت فرسای روحی خمینی و خامنه ای در واپسین سالهای عمر / مهرداد زبردست

زجرهای طاقت فرسای روحی خمینی و خامنه ای در واپسین سالهای عمر / مهرداد زبردست

طرفداران معتقد ساده دل و هزاران تن حزب الهی های سیاه دل رژیم جمهوری اسلامی سالهای متمادی شعار می دادند:…خدایا خدایا تا انقلاب مهدی، خمینی رو نگه دار…از عمر ما بکاه و بر عمر او بیفزا !!!
اما نا امیدانه خود دیدند و شنیدند که امام خمینی به هر بیماری ممکن که بسیاری/و نه همه افراد پیر!! ممکن است به ان دچار گردند، مبتلا گشت و سر انجام با حداقل ۲ سکته قلبی و متاستاز پیشرفته سرطان معده با درد و رنج فراوان به گور سپرده شد.
اما این رنجهای شدید بدنی نسبت به زجرهای روحی او در واپسین سال زندگی بسیار ناچیز است.امام که فقط همین چند ماه پیش نوید پیروزی در جنگ با عراق و فتح قدس/ اسراییل و حتی رفع فتنه در تمام عالم!! را می داد و باعث کشته شدن فجیع و بی دلیل صد ها هزار تن ایرانی و عراقی بیگناه گردید به یکباره افاظه فرمودند که:….من جام زهر صلح را نوشیدم…این قماری بود که با خدا کردم!!!
جالب انجاست که هیچکس از جمله:..سروش ها/مهاجرانی ها/کدیور ها/خاتمی ها/مصباح یزدی ها/نبوی ها/ و حزب الهیی های با سواد! از او و یا حتی از خود نپرسیدند که: اگر خدا درین قمار پیروز گشته پس خمینی صدر صد بر حق نبوده و گناهکار است!!!!؟
در هر حال خمینی دجال شانس فراوان اورد که سرطان پیشرفته معده مجالش نداد که هر چه بیشتر زجر روحی شکست در برابر صدام و امریکای جهانخوار که گویا هیچ غلطی نمی نوانست بکند!!! را روزمره احساس نماید.او از خدا!!شکست خورد، دق کرد..درد کشید و مرد.
اکنون خامنه ای جنایتکار، دروغگو و سیاه دل نیز به سرنوشت امام خمینی دچار گشته است.او که مخصوصا درین چند سال اخیر شاهد شکست سیاسی/اجتماعی و حتی بین المللی رژیم فاسد خود بود.او که با تمامی رعیس جمهور های نظام ،حتی احمدی نژاد!! نیز مشکل پیدا کرده بود، در رویای تبدیل ایران به یک کره شمالی اسلامی بسیار افسرده و عبوس گشته ، حال باید شاهد نتایج افتضاح ایدولوژیک رژیم خود نیز باشد.او اکنون در اخرین سال حیات ننگینش با سر افکندگی و عصبانیت فراوان باید شاهد شعار مرگ بر خامنه ای هزاران نفر از جوانان محروم ایران و مخوصا دختران رنجدیده در اکثر نقاط ایران (حتی در قم و مشهد) باشد که بلحاظ نا کارامدگی و فساد حکومتگران نه تنها چیز زیادی در زندگی برای از دست دادن ندارند جز جانهای ارزشمند خود….بل احساس تجاوز به شعور و غرور خود، انان را به مرحله انفجار و قیام رسانیده است.این شرایط روحی اجتماع ابدا قابل قیاس با انفلاب ۵۷ نیست. این را خامنه ای خوب می داند.در ان انقلاب ، دانشجویان نادانی!! همچون من خیلی چیزها برای از دست داشتن داشتند:..تضمین ۱۰۰٪ کار پس از تحصیل،امنیت تحصیلی/قضایی با وجود شرکت در تظاهرات، ازادی های اجتماعی ، کمک هزینه تحصیلی ، کیفیت عالی علمی اکثر دانشکاه ها با اعتبار بین المللی، امنیت مرزهای کشوری ، قانونمندی قضایی، ابروی بین المللی ایران بلحاظ بانکی پولی/ارتشی/دولتی/توریستی، ازادی همه مذاهب همچون بهاییت ، جدایی قابل قبول نهاد دین از نهاد سیاست با وجود اعتقاد شاه به اسلام، موقعیت قابل قبول زنان و حتی رسیدن انها به مقام قضاوت/وزارت ،…..
اما اکنون همانطور که خامنه ای و سران فاسد و جنایتکار رژیم می دانند رژیم در تمامی زمینه های اجتماعی/سیاسی/بین المللی/محیط زیستی و حتی دینی!! ایران و ایرنیان را به قهقرا کشانیده است.جوانان ایرانی باید به چه دل خوش باشند؟ وقتی با وجود دور نمای تاریک برای یک زندگی معمولی، حتی به غرور انها نیز تجاوز می شود.
اری!!…اکنون خامنه ای نیز پیر، خرفت و بیمار است.سرطان پروستات با احتمال متاستاز و بیماری های روده ای/تنفسی ، امام و غیر امام نمی شناسد.اما بسیار طاقت فرساتر، رنج و شکنجه مداوم روحی خامنه ای است که این واپسین مرحله کوتاه زندگی را بی شک مبدل به یک کابوس وحشتناک برای او نموده است.او بخوبی می داند که حتی اگر جنبش کنونی با از جمله اتش زدن روسری ها، دلاوری شگفت انگیز جوانان و شهادت ده ها تن ایرانیان نازنین که با غیرتی خیره کننده به میدان امده اند، با کشتار و اعدام سرکوب گردد، رژیم او را کاملا بی اینده نموده و ارزوی تبدیل ایران به کره شمالی را با خود به گور خواهد برد.
بدین جهت شاید بهتر باشد که او هنوز نمیرد و شکست رژیم خود را نظاره گر شده و با رنج روحی شدید اندکی از تاوان ستمگری ها و سیاست های احمقانه اش را پس بدهد. او باید حتی شاهد استفراغ فرهنگی حتی خودی ها نیز باشد که خزعبلات و تهدیدهای سالها ستمگری را بالا بیاورند.
حال معلوم نیست که او با که قمار کرده است؟…..یقینا نه با خدا بل با مردم غیور و دلاور ایران که پس از پیروزی، یقینا قبر او و قبر پر از طلای امام خمینی اش را با یاری هنرمندان و تاریخدانان تبدیل به یک موزه هنری-تاریخی دیدنی خواهند نمود تا تمامی نسلهای اینده و حتی اکثر توریست ها نیز تاریخ پر اندوه ولی در نهایت پیروزمندانه ایرانیان درین ۴ دهه را مشاهده گر باشند. استخوانهای این اخوندهای خونخوار باید از ان ارامگاهای طلایی در اورده شده و با عکس ها و درج سمتشان در نزدیکی شهدای معصوم خاوران دفن گردند.

بر چرخ و فلک هیچکسی چیر نشد
وز خوردن ادمی، زمین سیر نشد
مغرور بدانی که نخورده است ترا؟
تعجیل مکن هم بخورد دیر نشد

به امید پیروزی هر چه زودتر مردم ایران

مهرداد زبردست

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*