خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » لیست ۲۳ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد/ امیر خسروجردی

لیست ۲۳ نفره تیم ملی فوتبال ایران برای جام جهانی ۲۰۱۸ اعلام شد/ امیر خسروجردی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران فهرست نهایی بازیکنان این تیم را برای حضور در جام جهانی اعلام کرد.

براساس گزارش خبرگزاری‌های ایران، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان تمرین روز دوشنبه، چهاردهم خرداد این تیم در کمپ استانبول ترکیه، فهرست ۲۳ نفره و نهایی خود را برای حضور در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مشخص کرد که در این میان نام «علی قلی زاده» در لیست نهایی تیم ملی دیده نمی شود و این بازیکن به عنوان مهمان ملی پوشان را در روسیه همراه خواهد کرد.
براساس اعلام فیفا، سی و دو تیم حاضر در بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تا پایان امروز دوشنبه، چهاردهم خرداد (۴ ژوئن) فرصت دارند اسامی ۲۳ نفره و نهایی خود را برای شرکت دراین دوره از مسابقات اعلام کنند و از این تاریخ به بعد تیم‌ها تنها در صورت مصدومیت یک بازیکن می توانند جایگزین کنند.
تیم ملی ایران برای حضور در کمپ آمادگی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه، فردا سه شنبه، پانزدهم خرداد راهی مسکو، پایتخت روسیه خواهد شد. کمپ تیم ملی ایران در طول این بازی‌ها در محل باشگاه لوکوموتیو مسکو روسیه برپا خواهد شد. همچنین ملی پوشان فوتبال ایران در آخرین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز جام جهانی، روز جمعه، هجدهم خرداد (۸ ژوئن) در مسکو به مصاف تیم ملی لیتوانی خواهد رفت.
تیم ملی ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه دوم با تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش همگروه است و در نخستین دیدار خود روز جمعه، بیست و پنجم خرداد (۱۵ ژوئن) در ورزشگاه سن پترزبورگ به مصاف مراکش می رود.
اسامی تیم ملی ایران درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به شرح زیر است:
علیرضا بیرانوند
مهدی ترابی
احسان حاج صفی
روزبه چشمی
میلاد محمدی
سعید عزت اللهی
مسعود شجاعی
مرتضی پورعلی گنجی
امید ابراهیمی
کریم انصاری‌فرد
وحید امیری
رشید مظاهری
محمدرضا خانزاده
سامان قدوس
پژمان منتظری
رضا قوچان نژاد
مهدی طارمی
علیرضا جهانبخش
مجید حسینی
سردار آزمون
اشکان دژاگه
امیر عابدزاده
رامین رضاییان

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*