خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » خداحافظی غیرمنتظره قوچان نژاد از تیم ملی ایران/ امیر خسروجردی

خداحافظی غیرمنتظره قوچان نژاد از تیم ملی ایران/ امیر خسروجردی

رضا قوچان نژاد با انتشار بیانیه‌ای به طور رسمی از بازی‌های ملی بازنشسته شد.

«به گزارش خبرگزاری‌های ایران، «رضا قوچان نژاد» که سابقه شش سال حضور در تیم ملی فوتبال ایران را داشت، شامگاه چهارشنبه، ششم تیرماه و پس از بازگشت تیم ملی از بازی‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به تهران با انتشار بیانیه‌ای انتقادی از بازی‌های ملی به طور رسمی خداحافظی کرد.
وی که در سه بازی ایران درجام جهانی ۲۰۱۸ برابر تیم های مراکش، اسپانیا و پرتغال به میدان نیامد و از روی نیمکت ذخیره‌ها نظاره گر بازی تیمش بود دربیانیه خداحافظی خود نسبت به بازی نکردن درترکیب تیم ملی در جام بیست و یکم واکنش انتقادی داشت و دراین باره نوشت:«میگن فوتبال قشنگ‌ترین ورزش دنیاست. کسى که پاهاش به توپ خورده می‌تونه این حرف رو تایید کنه. ورزش فوتبال نه به دین و مذهب فرد نگاه می‌کنه، نه به اصلیت فرد و نه به وضعیت مالىِ فرد. اى‌کاش همه جا اینطورى به فوتبال نگاه می‌کردن! اى‌کاش آدمایى که نور دستشونه، جاهاى تاریک رو نور مى‌انداختن تا همه بتونیم ببینیم، نه اینکه فقط خودشون ببینن».
قوچان نژاد شش سال پیش توسط «کارلوس کی روش» به تیم ملی ایران دعوت شد. او در ۴۲ بازی برای این تیم موفق شد ۱۶ بار دروازه حریفان را باز کند که از مهمترین گل‌های قوچی می توان به گل پیروزی بخش تیم ملی ایران به کره جنوبی در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل و قطعی شدن صعود این تیم به جام بیستم، گل به تیم ملی بوسنی در جام جهانی ۲۰۱۴ و گلزنی به تیم‌های عراق و قطر درجام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ استرالیا اشاره کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*