خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » بیرانوند: برد مقابل مراکش را به مردم ایران تقدیم می کنم /امیر خسروجردی

بیرانوند: برد مقابل مراکش را به مردم ایران تقدیم می کنم /امیر خسروجردی

علیرضا بیرانوند، دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه اسپانیا بداند ما تیم جنگنده ای هستیم، اخراج «یولن لوپتگی» ازهدایت این تیم پیش از آغاز جام جهانی را اتفاقی بزرگ خواند.

علیرضا بیرانوند در بازی ایران برابر مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که با برتری ۱ به صفر «یوزهای پارسی» خاتمه یافت یکی از بهترین‌های این تیم بود و با واکنش‌های به موقع، بارها دروازه تیمش را از فروپاشی نشان داد، روز یکشنبه، بیست و هفتم خرداد در مصاحبه با روزنامه اسپانیایی «AS» درباره پیروزی تاریخی تیم ملی ایران برابر «شیرهای اطلس» گفت:«بازی اول بسیار حیاتی بود و این پیروزی اهمیت زیادی برای من داشت. دوست دارم این برد را به مردم کشورم تقدیم کنم. نتیجه مهمی کسب کردیم، اما اکنون باید به بازی‌های آینده فکر کنیم و خودمان را برای دیدارهای پیش رو آماده کنیم ومن از شرایط کنونی خیلی خوشحالم».
وی درادامه در خصوص دیدار مقابل اسپانیا اظهارداشت:«همه می‌دانند که اسپانیا یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال است، ولی آن‌ها بدانند که ما حریف آسانی برایشان نخواهیم بود. ما جنگنده هستیم و تلاش خواهیم کرد و تمام تمرکزمان روی این بازی است».
دروازه بان شماره یک تیم ملی ایران درباره وضعیت ماتادورها پس از اخراج لوپتگی و حضور فرناندو هیرو تصریح کرد:«اسپانیا تیم فوق‌العاده‌ای است. با وجود این که سرمربی‌شان دو روز قبل از جام جهانی اخراج شد آن‌ها مشکل بزرگی نخواهند داشت. کاپیتان یا بازیکنان باتجربه دیگر، می‌توانند تیم را رهبری کنند چون این تیم بازیکنان بزرگی دارد. ما نمی‌خواهیم تمرکزمان بیش از حد این روی قضیه باشد. می‌خواهیم بازی خودمان را انجام دهیم و باید نسبت به دیدار برابر مراکش بازی کامل‌تری انجام دهیم».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*