خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » اینفانتینو: احتمال دارد ایران با قطر در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ مشارکت کند/ امیر خسروجردی

اینفانتینو: احتمال دارد ایران با قطر در میزبانی جام جهانی ۲۰۲۲ مشارکت کند/ امیر خسروجردی

جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال فیفا از برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۴۸ تیم در صورت موافقت قطر خبر داد.

اینفانتینو، روز سه شنبه، پانزدهم خرداد (۵ ژوئن) در گفتگو با خبرنگاران درباره برگزاری رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با حضور ۴۸ تیم اظهارداشت:«ما با قطر قرارداد بسته‌ایم که جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور۳۲ تیم برگزار شود و باید به این قراردادها احترام گذاشت، اما در جلسه اعضای فیفا که دهم ژوئن در روسیه برگزار خواهد شد قرار است که چنین پیشنهادی به رای گذاشته شود و اگر رای بیاورد به قطر هم پیشنهاد می‌دهیم و در صورت موافقت آن‌ها جام جهانی ۲۰۲۲ با حضور ۴۸ تیم برگزار می‌شود».
وی افزود:«این که قطر از پس برگزاری جام جهانی با حضور ۴۸ تیم برمی آید یا نه سئوالی است که باید بررسی شودو بعید به نظر می رسد که بتوان این شرایط را تغییر داد، اما صحبت کردن از اهداف و فرضیه‌ها هم نباید نگران کننده باشد. مطمئنا قطر هم باید با آن‌ها موافق باشد».
رئیس فیفا در پایان درپاسخ به سئوالی درباره امکان همکاری ایران و قطر برای برگزاری مشترک جام جهانی ۲۰۲۲ گفت:«شاید. هر چیزی امکان‌پذیر است و فعلا باید گام به گام پیش برویم».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*