خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کی روش: مردم ایران هنوز به اهمیت جام جهانی پی نبرده اند /امیر خسروجردی

کی روش: مردم ایران هنوز به اهمیت جام جهانی پی نبرده اند /امیر خسروجردی

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه بازی‌های جام جهانی بزرگترین رویداد ورزشی دنیا است، گفت:«بیش از یک میلیارد نفر از مردم دنیا بازی‌های ایران را درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه تماشا می کنند».

در حاشیه مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی فوتبال ایران درجام جهانی ۲۰۱۸ روسیه که پنجشنبه شب در تهران برگزارشد، کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی درگفتگو با خبرنگاران در فاصله یک ماه مانده تا جام جهانی ۲۰۱۸ درباره اهمیت این مسابقات اظهارداشت:«در فینال جام جهانی گذشته، یک سوم افراد روی کره زمین این مسابقه را دیدند که به زمان خودش نزدیک به دو میلیارد و پانصد میلیون نفر آن را مشاهده کردند. فیفا امید دارد این تعداد را در جام جهانی ۲۰۱۸ بیشتر کند. طبق تخمینی که زده شده، تک تک مسابقات بین ۳۰۰ تا ۴۰۰ میلیون در پخش زنده بیننده خواهد داشت. معنایش این است که بازی‌های تیم ملی مقابل مراکش، برابر تیم فوق‌العاده اسپانیا که کاندیدای قهرمانی جهان است و همچنین پرتغال را به صورت میانگین یک میلیارد و دویست میلیون نفرنگاه خواهند کرد».
وی تصریح کرد:«اگر یک گل یا عملکرد خوب بازیکنان ما درجام جهانی باعث شود تک لبخندی روی لب‌های مردم بیاید و تأثیرگذار باشد، افتخار بزرگی برای فوتبال ایران رقم خواهد خورد».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*