خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » استقلال تهران قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران شد/ امیر خسروجردی

استقلال تهران قهرمانی جام حذفی فوتبال ایران شد/ امیر خسروجردی

آبی پوشان پایتخت با پیروزی مقابل تیم خونه به خونه بابل برسکوی قهرمانی جام حذفی قرار گرفتند.

دیدار فینال این فصل رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران پنجشنبه شب، سیزدهم اردیبهشت بین تیم‌های استقلال تهران و خونه به خونه بابل به قضاوت حسین زرگر و در ورزشگاه «اروندان»، خرمشهر برگزارشد که این بازی حساس و سرنوشت ساز با پیروزی یک به صفر استقلال خاتمه یافت تا آبی پوشان پایتخت با این برد شیرین و دلچسب به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یابند. تک گل پیروزی بخش استقلال را دراین «مامه تیام»، مهاجم سنگالی در دقیقه ۳۵ وارد دروازه خونه به خونه کرد.
این دیدار با برتری استقلال آغاز شد و این تیم برای رسیدن به گل حملات زیادی را روی دروازه خونه به خونه تدارک دید که این حملات در دقیقه ۳۵ نتیجه داد و آبی پوشان روی ارسال خسرو حیدری از جناح راست و ضره بی نقص مامه تیام که از داخل محوطه جریمه شلیک کرد دروازه حریف را گشود و برتری را از آن خود کرد. درادامه حملات دو تیم ثمری در برنداشت و نیمه نخست با برتری شاگردان شفر خاتمه یافت.
با آغاز نیمه دوم تیم خونه به خونه که همه چیز را از دست رفته می دید برای جبران گل خورده حملاتی را روی دروازه استقلال انجام داد که در یکی از این صحنه‌ها، مهدی رحمتی دروازه بان استقلال با خروج به موقع خود مانع فروپاشی دروازه تیمش شد. درادامه، استقلال به اداره بازی پرداخت و حملات احساسی و بی برنامه خونه به خونه نیز راهی به دروازه استقلال پیدا نکرد تا در پایان نود دقیقه شاگردان وینفرد شفر با پیروزی یک به صفر برابر رقیب دسته اولی خود به مقام قهرمانی جام حذفی دست یابند. استقلال با قهرمانی دراین مسابقات سهمیه صعود مستقیم به رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را نیز به دست آورد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*