خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » درخواست کمیته بین المللی المپیک از ایران برای برگزاری نشست درباره مسائل کشتی این کشور /امیر خسروجردی

درخواست کمیته بین المللی المپیک از ایران برای برگزاری نشست درباره مسائل کشتی این کشور /امیر خسروجردی

مسئوولان کمیته بین المللی المپیک از کمیته ملی المپیک ایران خواستند برای شفاف شدن اتفاقات کشتی این کشور تاریخ برگزاری نشست مشترک را به زودی اعلام کند.

خبرگزاری‌های ایران در مطلبی دراین باره نوشتند: کمیته بین المللی المپیک اسفندماه سال گذشته با ارسال نامه ای به کمیته ملی المپیک ایران درخواست کردند به خاطر وقوع اتفاقات چند ماهه اخیر در فدراسیون کشتی ایران و استعفای رسول خادم از ریاست این فدراسیون نشستی پیرامون این موضوع در مقر این کمیته در شهر «لوزان»، سوئیس برگزار شود که تاکنون این امر صورت نگرفته است.
براساس این خبر، اولین نامه IOC به کمیته ملی المپیک ایران اوایل اسفندماه سال ۹۶ به کمیته ملی المپیک ایران ارسال شده بودو حالا IOC بار دیگر از مسئوولان این کمیته خواسته است که زمان این نشست را مشخص کنند. دراین حال، شاهرخ شهنازی، دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران هم دیروز شنبه در مصاحبه با خبر ورزشی شبکه سوم سیما با تایید این خبر گفت:«دراین باره با کمیته بین المللی المپیک در حال رایزنی هستیم و به زودی تاریخ این نشست مشترک را به اطلاع IOC خواهیم رساند».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*