خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » حساب توییتر فارسی باشگاه آاس رم ایتالیا راه اندازی شد/ امیر خسروجردی

حساب توییتر فارسی باشگاه آاس رم ایتالیا راه اندازی شد/ امیر خسروجردی

باشگاه آاس رم ایتالیا به عنوان نخستین تیم اروپایی برای علاقمندان ایرانی و فارسی زبان خود حساب توییتر فارسی ایجاد کرد.

در نخستین پیام توییتر فارسی زبان باشگاه رم که سه شنبه، بیست و یکم فروردین (۱۰ آوریل) راه اندازی شده، آمده است: برای اولین بار در میان باشگاه‌های بزرگ فوتبال اروپا، هم اکنون «جالوروسی» می‌تواند به طور مستقیم درتوییتر با طرفداران ایرانی خود و نیز تمامی فارسی‌زبانان در سرتاسر جهان ارتباط برقرار کند.
در دومین پیام توییتر فارسی باشگاه آاس رم که با تصویر«فرانچسکو توتی»، کاپیتان افسانه‌ای این باشگاه منتشر شده، تصریح شده است: از اینکه باشگاه رم به‌عنوان اولین باشگاه فوتبال اروپا می‌تواند به زبان فارسی با طرفداران خود ارتباط برقرار کند، به خود می‌بالیم.
ایجاد حساب توییتر به زبان فارسی توسط باشگاه آاس رم پس از سانسور عجیب لوگو این باشگاه در برنامه هفته گذشته گزارش ورزشی شبکه سوم صدا وسیما صورت می گیرد. دراین برنامه و پیش از پخش زنده بازی تیم‌های بارسلونا و آاس رم در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در زمان توضیحات مجری لوگوی جالوروسی در اقدامی بی سابقه سانسور شد. پس از این اقدام عجیب مسئوولان شبکه سوم سیما که بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه‌های معتبر دنیا داشت، وبسایت رسمی باشگاه آاس رم با تشکر از هواداران ایرانی اش اعلام کرد: بسیار خوشحالیم که هواداران بسیاری در ایران داریم و به وجود آن‌ها افتخار می کنیم.
لوگوی باشگاه آاس رم منقش به تصویرماده گرگی است که به دو برادر «رومولوس» و «روموس» شیر می دهد و آن‌ها را از مرگ نجات می دهد و این دو برادر وقتی بزرگ می شوند بر فراز تپه «پالاتین»، شهر رم را برپا کرده و نخستین پادشاه این شهر باستانی می شوند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*