خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » بیانیه کنایه آمیز کی روش به منتقدان، شما خوبید و نیازی به آماده سازی برای جام جهانی نیست/ امیر خسروجردی

بیانیه کنایه آمیز کی روش به منتقدان، شما خوبید و نیازی به آماده سازی برای جام جهانی نیست/ امیر خسروجردی

کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با انتشار بیانیه ای تمسخرآمیزبا بیان اینکه لیگ برتر با لیگ های اروپایی تفاوت نمی کند، گفت:«کاملا مشخص است که سطح آمادگی بازیکنان لیگ برتر ایران با لیگ‌های اروپایی یکسان است».

به گزارش خبرگزاری‌های ایران، کارلوس کی روش پس از برد ۳ به صفر رئال مادرید برابر یوونتوس در لیگ قهرمانان آسیا با انتشار بیانیه‌ای تمسخرآمیز سطح لیگ برتر ایران را با لیگ‌های اروپایی یکسان دانست.
در بخشی از بیانیه سرمربی تیم ملی ایران آمده است:«بعد از دیدار شب گذشته یوونتوس و رئال مادرید اکنون کاملا مشخص است که لیگ برتر ایران همانند اروپاست و سطح سرعت بازی، ریتم و فشار مشاده شده یکسان است و ما کاملا آماده رویارویی رونالدو، ایسکو و بقیه دوستان درجام جهانی هستیم».
وی افزود:«بنده باید عذرخواهی صمیمانه خود را به بازیکنان تیم ملی تقدیم کنم. من فکر می کردم که این وظیفه من است تا برای یک برنامه آماده سازی خاص بجنگم تا شاید بتوانم این فرصت را درجهت اینکه آن‌ها آمادگی بهتری برای حضور در سطح رقابتی جام جهانی داشته باشند، بدهم تا بتوانند با توجه به ظرفیت فوق العاده و با افتخار و غرور بدرخشند».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*