خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کارلوس کی روش در تیم ملی ایران ماندنی شد/ امیر خسروجردی

کارلوس کی روش در تیم ملی ایران ماندنی شد/ امیر خسروجردی

خبرگزاری رویترز در خبری مدعی شد:«کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران برای تمدید قراردادش تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات به توافق رسید».

درحالی که قرارداد کارلوس کی روش، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در پایان رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به پایان می رسد برخی خبرگزاری های ایران در روزهای گذشته از مذاکره مهدی تاج با این مربی برای تمدید قراردادش تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ خبردادند. دراین حال، خبرگزاری رویترز درخبری مدعی شد که کی روش برای تمدید قراردادش با فدراسیون فوتبال ایران به توافق رسیده است.
«رویترز خبر توافق کی روش با مهدی تاج را به نقل از یکی از نزدیکان او منتشر کرده است. این منبع آگاه دراین باره به این خبرگزاری گفته است که پیشنهاد فدراسیون فوتبال به کارلوس کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ امارات بوده که این مربی پرتغالی با آن موافقت کرده است».
رویترز درادامه نوشت:«کارلوس کی روش از این پیشنهاد بسیار خوشحال است و به آن افتخار می کند زیرا نه تنها نشان دهنده تشکر از او به خاطر عملکرد گذشته اش است، بلکه به معنای اعتماد به او در مسیر پیش رو است».
«در صورتی که این قرارداد امضا شود، سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران پس از حضور در دومین جام جهانی به همراه این تیم، دومین رقابت های جام ملت های آسیا را نیز روی نیمکت تیم ملی ایران خواهد نشست تا ناکامی دوره قبل را جبران کند».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*