خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کارلوس کی روش: اول پولم را بدهید بعدا با من صحبت کنید /امیر خسروجردی

کارلوس کی روش: اول پولم را بدهید بعدا با من صحبت کنید /امیر خسروجردی

وبسایت روسی اسپورت ۲۴ در مطلبی مدعی شد:«کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی ایران به دلیل پرداخت نشدن مطالبات مالی اش توسط فدراسیون فوتبال با قطع رابطه با مسئوولین فدراسیون فوتبال، آن‌ها را تحریم کرده است.

این وبسایت روسی با درج مطلبی درباره رابطه تیره سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با رئیس و اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال نوشت:«این مربی پرتغالی به دلیل تاخیر در پرداخت حقوقش، ارتباط با مدیران فدراسیون فوتبال را تحریم کرده وگفته است تا زمانی که مطالبات مالی او را پرداخت نکنند با آن‌ها صحبت نخواهد کرد».
اسپورت ۲۴ درادامه نوشت:«کی روش در پاسخ به رئیس فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرده اول حقوقم را بدهید و بعد از آن می توانید با من صحبت کنید».
روابط عمومی فدراسیون فوتبال ایران نیز در واکنش به ادعای این وبسایت روسی درباره پرداخت نشدن حقوق کارلوی کی روش اعلام کرد:«به اطلاع می‌رساند در حال حاضر مناسبات مالی قراردادی این فدراسیون با آقای کارلوس کی‌روش، سرمربی محترم تیم ملی فوتبال بزرگسالان مطابق مفاد قرارداد به صورت تنظیم‌شده پیش می‌رود. لذا طرح غیرواقعی موضوع عدم پرداخت حقوق سرمربی تیم ملی از جانب رسانه‌ها، غیرحرفه‌ای تلقی شده و صحیح نیست».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*