خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » صعود رئال مادرید و لیورپول به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان/ امیر خسروجردی

صعود رئال مادرید و لیورپول به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان/ امیر خسروجردی

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی رئال مادرید و لیورپول مقابل پاریسن ژرمن و پورتو آغاز شد.

شب نخست دور برگشت این مرحله از مسابقات، سه شنبه شب، پانزدهم اسفند (۶ مارس) با برگزاری دو دیدار پیگیری شد که طی آن در مهمترین مسابقه، تیم‌های پاریسن ژرمن فرانسه و رئال مادرید اسپانیا در ورزشگاه «پارک دوپرنس»، پاریس به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و دیدنی با برتری ۲-۱ رئال خاتمه یافت تا کهکشانی‌ها با این برد شیرین و در مجموع دو بازی رفت و برگشت با برتری ۵-۲ راهی مرحله یک چهارم نهایی شوند. درآنسوی میدان سن ژرمن نیز در شبی که نیمار، فوق ستاره برزیلی خود را به دلیل مصدومیت و انجام عمل جراحی در اختیار نداشت با قبول شکست مقابل دیدگان هوادارانش از دور رقابت‌ها حذف شد تا ناکام بزرگ این دوره لقب گیرد.
«گل‌های این دیدار را کریستیانو رونالدو و کاسیمیرو برای رئال و ادینسون کاوانی برای پاریسن ژرمن به ثمررساندند». ضمن اینکه «مارکو وراتی» هافبک ایتالیایی تیم پی اس جی در نیمه دوم با دریافت کارت قرمز از داور از زمین مسابقه اخراج شد.
در ورزشگاه «آنفیلد» بندر لیورپول، دو تیم لیورپول انگلیس و پورتو پرتغال رودرروی یکدیگر قرار گرفتند که این مسابقه درپایان نود دقیقه گلی دربرنداشت و قرمزپوشان آنفیلد با توجه به برد ۵ به صفر بازی رفت در مجموع دو دیدار رفت و برگشت با همین نتیجه به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا صعود کردند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*