خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » شجاعی: به پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران افتخار می کنم /امیر خسروجردی

شجاعی: به پوشیدن پیراهن تیم ملی ایران افتخار می کنم /امیر خسروجردی

مسعود شجاعی، کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه مسابقه با تیم‌های مطرح تونس و الجزایر برای ما حکم پیروزی دارد، گفت:«مثل یک سرباز به پوشیدن پیراهن ایران افتخار می کنم.

شجاعی در مصاحبه با خبرنگاران برگزاری دیدار با دو تیم تونس و الجزایر را بسیار مفید ارزیابی کرد و گفت:«دیدار با این دو تیم فارغ از هر نتیجه‌ای، یک پیروزی برای تیم ملی محسوب می شود چرا که بازیکنان می‌توانند از رویارویی با این دو حریف، تجارب بزرگی کسب کنند».
وی افزود:«ما همیشه برای موفقیت تیم ملی می‌جنگیم، اما به نظرم در حال حاضر چیزی که بیش از نتایج بازی‌های دوستانه اهمیت دارد، کسب تجربه از بازی‌ با تیم‌های خوبی مانند تونس و الجزایر است. این هدف اصلی ما است که تا قبل از جام جهانی به بهترین نحو آماده حضور در این دوره از مسابقات شویم».
کاپیتان باسابقه تیم ملی فوتبال ایران درخصوص بازگشت به این تیم تصریح کرد:«این را همیشه گفته‌ام و الان هم تاکید می‌کنم برای من افتخار بسیار بزرگی است که می‌توانم مانند یک سرباز پیراهن مقدس تیم ملی ایران را بپوشم. این فقط در حرف نیست. تلاش کرده‌ام در این چند سال حرفم را با تمام وجود ثابت کنم».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*