خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » زیدان: قدرت‌مان را به رخ حریف کشیدیم/ امیر خسروجردی

زیدان: قدرت‌مان را به رخ حریف کشیدیم/ امیر خسروجردی

زین الدین زیدان، سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید با ستایش از نمایش برتر بازیکنانش مقابل پاریسن ژرمن گفت:«از همان ابتدا برتری مان را به حریف دیکته کردیم».

در آغاز دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، سه شنبه شب، رئال مادرید مقابل میزبانش پاریسن ژرمن فرانسه به پیروزی ۲-۱ رسید و در مجموع دوبازی رفت و برگشت بابرتری برابر حریف ثروت خود راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.
زین الدین زیدان درباره این پیروزی و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا به شبکه بی تی اسپورت گفت:«تبریک به همه بازیکنان. آن‌ها بازی فوق العاده ای را انجام دادند. ما از همان ابتدا قدرت مان را به رخ حریف کشیدیم و ارائه چنین نمایشی اهمیت زیادی داشت. در زمینی دشوار پیروز شدیم و از این بابت بسیار خوشحالیم».
وی افزود:«واقعیت این است که انتخاب یازده بازیکن اصلی برای بازی با پاریسن ژرمن بسیار دشوار بود. همه بازیکنانم را دراختیارداشتم و خوشبختانه تصمیماتم نتیجه داد. همه چیز خوب پیش رفت وحالا یک پله صعود کرده ایم».
« سرمربی مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته این بازی‌ها درپایان تصریح کرد:«اتفاق خاصی نیفتاده است و ما تنها موفق به صعود به مرحله یک چهارم شده ایم و حالا باید به بازی های لالیگا فکر کنیم».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*