خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » جیمی کرگر موقتا از فعالیت در شبکه « اسکای اسپورت» معلق شد/ امیر خسروجردی

جیمی کرگر موقتا از فعالیت در شبکه « اسکای اسپورت» معلق شد/ امیر خسروجردی

جیمی کرگر، اسطوره باشگاه لیورپول و کارشناس شبکه «اسکای اسپورت» به دلیل پرتاب آب دهان به یکی از طرفداران منچستریونایتد فعالیتش دراین شبکه به طور موقت به حالت تعلیق درآمد.

پس از شکست ۲-۱ روز شنبه تیم لیورپول مقابل منچستریونایتد درهفته سی ام رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس، جیمی کرگر، مدافع اسبق قرمزهای آنفیلد و کارشناس شبکه «اسکای اسپورت» در اقدامی زننده به سمت دختربچه ۱۴ ساله ای که طرفدار تیم منچستریونایتد بود آب دهان پرتاب کرد که انتشار فیلم این حرکت ناپسند، جنجال بزرگی برای این اسطوره درشبکه‌های اجتماعی به وجود آورده است.
در فیلمی که روزنامه انگلیسی «دیلی میرر» یکشنبه شب منتشر کرد، پس از شکست لیورپول برابر منچستریونایتد در اولدترافورد، کرگر در ترافیک اتوبانی به سمت دختر۱۴ ساله ای که طرفدار یونایتد است و به همراه پدرش برای او کری می خواند، آب دهان پرتاب می کند که این افشاگری برای او دردسر زیادی را ایجاد کرده است.
جیمی کرگر دراین باره با انتشار متنی در صفحه توئیترش مدعی شده که در آن موقع کنترل اعصاب خود را از دست داده بود.
وی افزود:«یک حرکت کاملا اشتباه و من به این خاطر از همه عذرخواهی می‌کنم، در طول بزرگراه سه یا چهار نفر چنین برخوردی داشتند و من را عصبانی کردند. عذر می‌خواهم».
سخنگوی شبکه اسکای اسپورت در واکنش به حرکت کرگر و ادامه همکاری با او به روزنامه «سان» گفت:«این رفتار غیرقابل قبول است و ما با جیمی برخورد خواهیم کرد و فعلا همکاری او با شبکه اسکای به حالت تعلیق درآمده است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*