خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » تیم پدیده مشهد درخطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ یک قرار گرفت/ امیر خسروجردی

تیم پدیده مشهد درخطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ یک قرار گرفت/ امیر خسروجردی

فیفا با ارسال نامه ای به باشگاه پدیده مشهد، تهدید کرد که اگر این تیم بدهی خود را به «ایگورپراهیچ»، مدافع سابق و کرواتش را تا ۲۸ اسفند پرداخت نکند با کسر امتیاز و سقوط به دسته پایین‌تر روبرو خواهد شد.

خبرگزاری‌های ایران درخبری اعلام کردند:«فیفا با ارسال نامه ای، باشگاه پدیده مشهد را تهدید کرده درصورتیکه تا روز ۲۸ اسفند (۱۹ مارس) طلب ۷۹ هزار و ۱۸۶ یورویی ایگور پراهیچ به اضافه پنج درصد سود را پرداخت نکند با خطر کسر امتیاز و سقوط به لیگ لیگ روبرو خواهد بود. همچنین باشگاه پدیده باید مبلغ ۵۳ هزار و ۱۷۲ یورو به اضافه پنج درصد بابت جریمه نیز به فیفا پراخت کند. فرصت قبلی این باشگاه نهم اسفند به پایان رسیده بود و باشگاه پدیده دراین تاریخ مطالبات مدافع سابق و کرواتش را نتوانست پرداخت کند».
«همچنین فیفا درنامه خود به باشگاه پدیده به صراحت اعلام کرده که اگر تا تاریخ فوق بدهی خود را پرداخت نکند پرونده آن‌ها به کمیته انضباطی فیفا ارسال می شود تا یک هفته بعد از آن درباره این موضوع تصمیم گیری شود».
«فیفا چند ماه پیش نیز شش امتیاز از باشگاه پدیده مشهد به دلیل پرداخت نکردن طلب «کنزوویچ»، بازیکن سابق و صربستانی خود کم کرده بود».
باشگاه پدیده درحالی در اواخر سال ۹۶ با این بحران تازه مواجه شده که روز گذشته نیز استعفای‌‌ «محمدرضا کریمویی»، مدیرعامل این باشگاه با موافقت هیات مدیره مورد تایید قرار گرفت و باید دید در روزهای آینده مسئوولان باشگاه پدیده بدهی خود را به پراهیچ پرداخت خواهند کرد یا با کسر امتیاز و سقوط به لیگ یک مواجه خواهند شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*