خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » تاج: کی روش از انتشار قراردادش عصبانی است/امیر خسروجردی

تاج: کی روش از انتشار قراردادش عصبانی است/امیر خسروجردی

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال گفت:«برای مشخص شدن تکلیف میزبانی از تیم‌های عربستانی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده ایم.

مهدی تاج درحاشیه برگزاری جلسه هیات رئیسه کمیته فوتسال درباره اقدامات فدراسیون فوتبال برای حل موضوع میزبانی ازتیم‌های عربستانی به خبرنگاران گفت:«یکی ازحواشی مهم فدراسیون فوتبال موضوع میزبانی از تیم‌های عربستانی است که ما این مسئله در دادگاه عالی ورزش در لوزان سوئیس پیگیری کردیم و حکم اول آن نیزآمده است. حضور اینفانتینو درتهران هم بسیار خوب بود و او صحبت‌های راهگشایی دراین خصوص ایراد کرد».
وی افزود:«برخی از دوستان معیارهای حقوقی را نمی‌دانند و انتقاداتی می‌کنند. ما که نمی‌توانیم شمشیر بکشیم و وارد دعوا شویم. ما می‌توانیم از طریق مجامع بین‌المللی و راه‌هایی که وجود دارد موضوع را دنبال کنیم».
رئیس فدراسیون فوتبال درادامه درخصوص ترقه‌هایی که توسط تماشاگران در دربی پایتخت زده شد، اظهارداشت: کار کسانی که ترقه زدند خوب نبود. با وجود تلاش‌های دو باشگاه استقلال و پرسپولیس این اتفاق افتاد. ما در اوج دعوای موجود در یک بازی که حساسیت زیادی دارد رئیس فیفا را به ایران دعوت کردیم که این خودش اتفاق خوبی است. هنگامی که سنگ پرتاب شد ما در ورزشگاه نبودیم و وقتی از ورزشگاه رفتیم باز هم سنگ پرتاب شد که خوشبختانه در آن لحظه هم اینفانتینو این اتفاقات را ندید. باید تلاش کنیم این اتفاقات در ورزشگاه رخ ندهد. چند روز پیش در یک بازی مهم پنالتی گرفته شد که درست نبود اما هیچ اعتراضی نشد این اتفاقات باید نهادینه شود.
تاج تصریح کرد:«متاسفانه مقابل چشمان رئیس فیفا ترقه زدیم. وقتی ترقه زده شد اینفانتینو یک مقداربالا پرید و با خنده به ما نگاه کرد وقتی هم از ورزشگاه بیرون آ‌مدیم گفت می‌دانی آن ترقه چه بود، با این حرف می‌خواست بگوید من حواسم به اتفاقات بوده است، من هم به او گفتم این دربی است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد آنها هم دربی دیده هستند و می‌دانند چه شرایطی وجود دارد.
رئیس فدراسیون فوتبال درباره اقدامات فدراسیون فوتبال برای تمدید قرارداد «کارلوس کی روش» گفت:«باید جو خوبی درست کنیم و دوست داشتن را در فوتبال کشور اپیدمی کنیم. متاسفانه فضایی برای کی‌روش درست شد و قراردادش را دریک سایت منتشر کردند. این مساله را مربیان سایر کشورهای دنیا را چطور ارزیابی می‌کنند؟ متمم‌های این قرارداد منتشر نشده و عده‌ای به این کارشان افتخارمی‌کنند. ما حتی قرارداد مربیان داخلی را هم منتشر نمی‌کنیم اما برخی‌ها در اینستاگرام این کار را انجام می‌دهند و این مسائل به گوش کی‌روش رسیده و ناراحت است».

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*