خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » برانکو: کی روش از کجا می داند که بازیکنان داخلی آماده نیستند امیر خسروجردی

برانکو: کی روش از کجا می داند که بازیکنان داخلی آماده نیستند امیر خسروجردی

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه کارلوس کی روش چند بازی لیگ برتر را از نزدیک دیده است، گفت:«سرمربی تیم ملی از کجا می داند بازیکنان داخلی آماده نیستند.

پس از اینکه کارلوس کی روش در کنفرانس خبری بعد از بازی تدارکاتی با الجزایر از ناآماده بودن بازیکنان داخل ایران خبر داد و گفت که برای نتیجه گرفتن درجام جهانی ۲۰۱۸ باید آن‌ها را ۴۰ روز دراختیار داشته باشد سرمربی کروات تیم پرسپولیس با انتقاد از این اظهارنظر کی روش اعلام کرد که به بازیکنان خود نیاز دارد و آن‌ها را دراختیار تیم ملی قرار نخواهد داد.
برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتقاد از صحبت‌های کارلوس کی روش درباره ناآماده بودن بازیکنان داخلی، گفت: آقای کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان آماده نیستند؟ او در چند بازی داخلی حضور داشته که بازیکنان را آماده نمی‌داند؟
وی افزود:«اگر درست متوجه شده باشم بعد از بازی فردا باید به مرخصی سالانه برویم. قراردادم طوری است که تنها ۳۰ روز می‌توانم به مرخصی بروم. ظاهرا بازیکنان لژیونر خیلی آماده‌اند و مثل این که پرواز می‌کردند. آزمون، طارمی و انصاری‌فرد در بازی دیروز پرواز می‌کردند و بعد از نیم ساعت آن‌ها را در بازی نمی‌دیدم. آیا بازیکنان لژیونر هم در آن ۴۰ روز به اردوی تیم ملی می‌آیند؟ این را کی‌روش از کجا می‌داند که بازیکنان ایرانی شاغل در لیگ داخلی نمی‌توانند جلوی رونالدو ۱۰ بار به آسمان بپرند؟‌ تیم ملی فقط دو جلسه تمرین داشته است».
سرمربی سرخپوشان تصریح کرد:من چطور می‌توانم بازیکنان لیگ داخلی و لژیونرها را مقایسه کنم؟ من بازیکنان لژیونر را تمرین نداده‌ام که وضعیتشان را بدانم. اگر درست تشخیص داده باشم یعنی علی دایی مربی بدی است؟ اگر خوب متوجه شده باشم مربیان ایرانی، مربیان خوبی نیستند. پس چطور تیم‌های استقلال، پرسپولیس و ذوب آهن در آستانه صعود به مرحله حذفی لیگ قهرمانان هستند؟

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*