خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » لیگ برتر ایران؛ پیروزی پرگل استقلال مقابل سپیدرود در آزادی/ امیر خسروجردی

لیگ برتر ایران؛ پیروزی پرگل استقلال مقابل سپیدرود در آزادی/ امیر خسروجردی


هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با پیروزی تیم های تهرانی سایپا و استقلال برابر ذوب آهن و سپیدرود پیگیری شد.
روز دوم بازی های این هفته، عصر پنجشنبه، نوزدهم بهمن برگزارشد که طی آن در نخستین دیدار، سایپای تهران، مهمانش ذوب آهن اصفهان را ۴-۲ درهم کوبید و با این برد پرگل و شیرین خانگی، ۳۸ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به ذوب آهن، موقتا به رده سوم جدول رده بندی صعود کرد. دراین دیدار، نارنجی پوشان سایپا تیم برتر میدان بودند و در طول نود دقیقه با دراختیار داشتن جریان مسابقه اجازه خودنمایی به مهمان خود ندادند و درپایان ذوب آهن را با شکستی سنگین بدرقه کرده و نوار بردهای این تیم را پاره کردند.. در آنسوی میدان ذوب آهن اصفهان که شش پیروزی پیاپی کسب کرده بود در مصاف با سایپا حرفی برای گفتن نداشت و تسلیم شد. در نیمه دوم این مسابقه، امیرقلعه نویی به دلیل اعتراض به عملکرد داور از روی نیمکت ذوب آهن اخراج شد.
در ورزشگاه آزادی تهران، تیم استقلال در مصاف با مهمانش سپیدرود رشت کار سختی پیش رو نداشت و با سه گل این تیم را شکست داد تا آبی پوشان پایتخت با این پیروزی پرگل، ۳۵ امتیازی شده و به طور موقت به رده پنجم جدول رده بندی صعود کنند. گل های استقلال را این دیدار، فرشید اسماعیلی، امید ابراهیمی و جابر انصاری به ثمررساندند. سپیدرود رشت نیز با قبول این باخت تلخ، ۲۰ امتیازی باقی ماند و در مکان چهاردهم جدول رده بندی جای گرفت. سایر بازی های این هفته نیز فردا جمعه، بیستم بهمن برگزار خواهد شد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*