خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کلوپ: به دنبال جذب جانشین برای کوتینیو در ماه ژانویه نیستیم/ امیر خسروجردی

کلوپ: به دنبال جذب جانشین برای کوتینیو در ماه ژانویه نیستیم/ امیر خسروجردی

یورگن کلوپ، سرمربی تیم فوتبال لیورپول انگلیس شایعه خرید بازیکن جدید به جای فیلیپه کوتینیو در نقل و انتقالات زمستانی را تکذیب کرد.

پس از انتقال ۱۴۲ میلیون پوندی فیلیپه کوتینیو، ستاره برزیلی از تیم لیورپول به بارسلونا در نقل و انتقالات زمستانی، رسانه های انگلیسی در روزهای گذشته از برنامه سران لیورپول برای خرید بازیکن جدید به جای کوتینیو خبر دادند، اما یورگن کلوپ، سرمربی قرمزهای آنفیلد درمصاحبه با شبکه اسکای اسپورت این موضوع را تکذیب کرد و گفت: قرار نیست جانشین کوتینیو را در همین پنجره نقل و انتقالاتی خریداری کنیم.
وی افزود: همیشه به آن فکر می کنیم. این در مورد جایگزین کردن بازیکنان نیست. موضوع مهم این است که ما از فرصت ها، ابزار ها، بازیکنان، سیستم و تاکتیک های خود بهترین استفاده را کنیم.
سرمربی لیورپول همچنین درباره دو شکست این تیم برابر سوانسی و وست برومویچ اظهارداشت: ما در مقابل سوانسی خوب بازی نکردیم. می توانستیم بهتر بازی کنیم و برنده شویم. فکر نمی کنم کوتینیو هم می توانست کمک زیادی به ما در این وضعیت کند. راه حل شرایط الان تیم ما در بازار نقل و انتقالات نیست. ما همیشه چشمان بازی در بازار داریم، اما اول از آن باید از بازیکنان خود استفاده کنیم و در طولانی مدت می توانیم کارهای زیادی انجام دهیم، ولی این موضوع در مدت کوتاه اتفاقی رخ نمی دهد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*