خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » والورده: کوتینیو در فاز تهاجمی به ما کمک خواهد کرد/ امیر خسروجردی

والورده: کوتینیو در فاز تهاجمی به ما کمک خواهد کرد/ امیر خسروجردی

ارنستو والورده، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا از جذب فیلیپه کوتینیوی برزیلی ابراز رضایت کرد.

درهفته هجدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر اسپانیا – لالیگا، عصر یکشنبه، بارسلونا در ورزشگاه خانگی خود، نیوکمپ مقابل مهمانش لوانته به پیروزی ۳ به صفر رسید و با این برد پرگل ۴۸ امتیازی شد تا آبی و اناری پوشان موقعیتشان را درصدرجدول مستحکم تر کنند.
ارنستو والورده پس از برد تیمش درباره جذب فیلیپه کوتینیو به خبرنگاران گفت: فکر می کنم او می تواند چیزهای زیادی به ما اضافه کند. کوتینیو گلزنی می کند، پاس گل می دهد و می تواند در داخل و بیرون محوطه نیز بازی کند و دیده ام که در لیورپول و تیم ملی برزیل نیز در پست های مختلفی به کار گرفته شده است. بعد از یک وقفه طولانی، او حالا با ماست و امیدواریم که به ما کمک زیادی کند. منتظریم حداقل یک روز با تیم تمرین کند تا وضعیتش را بهتر ارزیابی کنیم.
وی درخصوص برد بارسا برابر لوانته هم اظهارداشت: همیشه می خواهیم خوب کار کنیم و به کسب پیروزی ادامه دهیم. حتی اگر مدعی هم باشیم، لوانته از ماه سپتامبر در بازی های خارج از خانه شکست نخورده بود. در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، اما سرعت بازی در نیمه دوم فرق داشت.
والورده در پایان درباره گلزنی مجدد پائولینیوی برزیلی برای بارسا گفت: وقتی داخل محوطه توپی سرگردان است یا برگشت داده شده، او همیشه حاضر است تا آن را وارد دروازه کند. پائولینیو تاکنون هفت گل درلالیگا به ثمررسانده و از عملکرد او بسیار راضی هستم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*