خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » برانکو: بازی با نفت خطرناک است/ امیر خسروجردی

برانکو: بازی با نفت خطرناک است/ امیر خسروجردی

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دیدار با نفت را سخت و حساس توصیف کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران، امروز پنجشنبه، چهاردهم دی در کنفرانس خبری پیش از بازی فردا برابر نفت در هفته هجدهم رقابت های باشگاه های برتر ایران به خبرنگاران گفت: نفت تهران یکی از سخت‌ترین حریفان ما است. از این دیدار می‌ترسم زیرا امتیازش را برای ما نوشته‌اند. تیمی است که بیشترین مشکلات را از لحاظ مدیریتی و سرمربی داشتند. آنها مالک جدیدی پیدا کرده‌اند و برای این بازی نه مصدوم دارند و نه غایب و تمام بازیکنان‌شان سرحال هستند زیرا طلبشان پرداخت می‌شود و بنابراین من نگران این موضوع هستم، اما به بازیکنانم و مسئولیت پذیری‌شان اعتماد دارم.
وی افزود: بازیکنانم همه در سلامت کامل هستند، اما بشار رسن را به خاطر حضور در تیم امید عراق نخواهیم داشت و گادوین منشا و فرشاد احمدزاده هم به دلیل بی‌انضباطی غایب خواهند بود.
سرمربی سرخپوشان پایتخت درخصوص حاشیه‌های ایجاد شده برای این تیم و اعتراض مسئولان باشگاه پرسپولیس به حکم کمیته انضباطی گفت: هدف پرسپولیس قهرمانی است. ما روی هر عمل غیرمنصفانه واکنش نشان می‌دهیم. قانون برای همه یکسان است. حتی زمانی که پانادیچ، بی‌دلیل چهار هفته محروم شد ما اعتراض نکردیم و هنوز هم دلیلش را متوجه نشدیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*