خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کین: از مقایسه شدن با مسی و رونالدو افتخار می کنم /امیر خسروجردی

کین: از مقایسه شدن با مسی و رونالدو افتخار می کنم /امیر خسروجردی

هری کین، مهاجم تیم تاتنهام بعد از رسیدن به عنوان بهترین گلزن فوتبال جهان درسال ۲۰۱۷ گفت: پشت سرگذاشتن مسی و رونالدو افتخار بزرگی است.

در دیدار دیروز تاتنهام و ساوتهمتون در هفته بیستم رقابت های فوتبال باشگاه های انگلیس که با پیروزی ۵-۲ تاتنهام خاتمه یافت، هری کین مهاجم گلزن این تیم مرد برتر این مسابقه بود که با زدن سه گل هم هت تریک کرد و هم با رکورد ۵۶ گل زده درسال ۲۰۱۷ بالاتر از لیونل مسی و کریستیانو رونالدو عنوان برترین گلزن امسال فوتبال جهان را از آن خود کرد تا برای نخستین بار در طول هفت سال گذشته بازیکنی به غیر از مسی و رونالدو به این عنوان دست یابد.
هری کین پس از رسیدن به این افتخار درمصاحبه با شبکه اسکای اسپورت گفت: بابت رقم زدن این دستاورد خیلی خیلی خوشحالم. امسال برای رسیدن به اهدافم خیلی تلاش کردم. البته اگر تلاش هم‌تیمی‌هایم نبود، هرگز تا این اندازه گل نمی‌زدم. می‌خواهم از مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم تشکر کنم که به اندازه کافی فرصت رشد و بازی به من داد. قرارگرفتن بالای سر اعجوبه‌هایی مانند مسی و رونالدو افتخار بزرگی بود.
در رده بندی برترین گلزنان فوتبال جهان درسال ۲۰۱۷، هری کین با زدن ۵۶ گل در ۵۰ بازی در جایگاه نخست قرار گرفت. لیونل مسی با ۵۴ گل زده در ۶۴ بازی در رده دوم قرار گرفت و کریستیانو رونالدو، روبرت لواندوفسکی و ادینسون کاوانی هم با زدن ۵۳ گل به طور مشترک در مکان سوم جای گرفتند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*