خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مورینیو: کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خاتمه یافته است/ امیر خسروجردی

مورینیو: کورس قهرمانی در لیگ برتر انگلیس خاتمه یافته است/ امیر خسروجردی

ژوزه مورینیو، سرمربی تیم منچستریونایتد در اظهارنظری طعنه آمیز گفت: خدای فوتبال، این فصل از منچسترستی حمایت می کند.

پس از شکست ۲-۱ یکشنبه شب منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی در دربی شهر منچستر، فاصله این تیم با سیتی زن ها درصدر جدول رده بندی به ۱۱ امتیاز افزایش یافت تا شاگردان مورینیو تا حدود زیادی از کورس قهرمانی این فصل لیگ برتر جزیره خارج شوند.
ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد درخصوص این بازی و شکست در دربی منچستر به خبرنگاران گفت: کورس قهرمانی احتمالا به پایان رسیده است. سیتی تیم بسیار باکیفیتی است و آنها توسط فاکتور شانس نیز محافظت می شوند و خدای فوتبال آنها را حمایت می کند. خطا روی آندره هررا به وضوح پنالتی بود و من برای داور متاسفم. مایکل اولیور، داور میدان عملکرد خوبی داشت، اما در مورد این صحنه اشتباه کرد.
وی افزود: چنین اشتباهاتی ممکن است رخ بدهد، اما فصل قبل هم مارک کلاتنبرگ در دیدار ما برابر سیتی و در مورد صحنه خطای براوو روی وین رونی همین اشتباه را مرتکب شد. اینها خطاهای انسانی هستند و داور نیز سعی کرد بهترین عملکردش را ارائه دهد، اما او یک اشتباه کرد که نقشی حیاتی در این بازی داشت.
 
سرمربی منچستریونایتد درپایان درپاسخ به سئوالی درباره اینکه آیا یونایتد به اندازه ای خوب بود که پیروز این بازی باشد؟ اظهارداشت: این به نظر شما بستگی دارد زیرا آنها توپ را بیشتر در اختیار داشتند، اما ما نیز به اندازه کافی مبارزه کردیم و نتیجه این بازی ناشی از اشتباه داور بود.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*