خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مصطفی حاجی: دیدار با ایران برای مراکش حکم فینال را دارد /امیر خسروجردی

مصطفی حاجی: دیدار با ایران برای مراکش حکم فینال را دارد /امیر خسروجردی

مصطفی حاجی، اسطوره فوتبال مراکش دیدار تیم ملی این کشور برابر ایران درجام جهانی ۲۰۱۸ را مانند فینال توصیف کرد.

پس از اینکه تیم ملی مراکش در قرعه کشی بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در گروه دوم با تیم های پرتغال، اسپانیا و ایران همگروه شد، رسانه های این کشور بازی این تیم با پرتغال و اسپانیا را حساس اعلام کردند، اما مصطفی حاجی، ستاره سابق تیم ملی مراکش معتقد است که دیدار با ایران مهمترین بازی این تیم در جام جهانی است.
حاجی دراین باره به شبکه بی بی سی گفت: دیدار اول، فینال ما خواهد بود. مسابقه دشواری خواهد بود زیرا ما دیدارهای ایران در مقدماتی جام جهانی را تماشا کردیم. آنها تیمی بسیار خوب و با روحیه ای هستند.
وی تصریح کرد: اگر ما دراین بازی به پیروزی برسیم، فرصت فوق العاده ای برای رسیدن به مرحله بعد خواهیم داشت و این همان چیزی است که ما به دنبال آن هستیم.
مصطفی حاجی که سابقه حضور در جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه با تیم ملی مراکش را درکارنامه دارد درپایان درخصوص رویارویی این تیم با پرتغال و اسپانیا درجام جهانی گفت: آنها تیم های بزرگی هستند و تا حالا به افتخارات زیادی نیز رسیده اند، به همین دلیل ما چیزی برای از دست دادن مقابل این دو تیم نداریم و باید فوتبال مان را بازی کنیم و بجنگیم. در واقع هر کاری می توانیم مقابل آنها باید انجام بدهیم زیرا می دانیم کار آسانی نخواهد بود، اما می توانیم این دو تیم مطرح را غافلگیر کنیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*