خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » مسعود شجاعی: دوست دارم درجام جهانی 2018 بازی کنم امیر خسروجردی

مسعود شجاعی: دوست دارم درجام جهانی 2018 بازی کنم امیر خسروجردی

مسعود شجاعی، کاپیتان سابق تیم ملی ایران گفت: امیدوارم سوء تفاهم من با مسئولان فدراسیون فوتبال برطرف شود.

به گزارش رادیو ورزش یونان، مسعود شجاعی، بازیکن تیم پانیونیوس که قرارداد خود را با این تیم فسخ کرد، پنجشنبه شب به طور رسمی و با قراردادی شش ماه تا انتهای فصل به تیم مطرح آ.ا.ک آتن، تیم دوم جدول رده بندی سوپر لیگ یونان پیوست.
شجاعی در مراسم معارفه خود به خبرنگاران گفت: من همیشه خودم را یک قهرمان تصور می‌کردم و برای همین اینجا هستم. تیم الان در سه جبهه یعنی لیگ اروپا، لیگ یونان و جام حذفی رقابت می‌کند و من اینجا هستم تا آ.ا.ک کمک کنم تا به قهرمانی در سوپرلیگ یونان برسد و من مطمئنم که در پایان فصل به مقام قهرمانی می‌رسیم.
وی افزود: خیلی خوشحالم که در آ.آ.ک آتن هستم. این تیم یکی از بزرگترین باشگاه‌هایی است که من تا به حال در آن بودم. البته من در اوساسونا در لالیگا بازی کردم. لیگی که من آن را بهترین لیگ جهان می دانم. اما آ.آ.ک آتن یکی از بهترین باشگاه‌های یونان است.
شجاعی که مدتی است توسط کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت نمی شود دراین باره اظهارداشت: من امیدوارم سوء تفاهمی که بین من و فدراسیون فوتبال ایران ایجاد شده، حل شود و من بتوانم دوباره به تیم ملی دعوت شوم و بتوانم در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بازی کنم. من الان در شرایط بسیار خوبی قرار دارم و مربی تیم ملی را هم ۵ سال است که می‌شناسم. هم از نظر فیزیکی و هم از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی هستم و می‌توانم به تیم کمک کنم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*