خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » فیگو: دیبالا برای رفتن به رئال مادرید به پیشرفت بیشتری نیاز دارد/امیر خسروجردی

فیگو: دیبالا برای رفتن به رئال مادرید به پیشرفت بیشتری نیاز دارد/امیر خسروجردی

لوئیس فیگو، اسطوره فوتبال پرتغال به ستایش از پائولو دیبالا، مهاجم تیم یوونتوس پرداخت و گفت: او الان هم در تیم بزرگی بازی می کند.

درحالیکه این روزها در رسانه های ایتالیایی اخباری مبنی بر وجود اختلاف بین آلگری، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس و پائولو دیبالا، مهاجم آرژانتینی این تیم منتشر شده و گفته می شود دیبالا شاید با ترک یووه راهی رئال مادرید شود، اما لوئیس فیگو، اسطوره سابق تیم های رئال مادرید اسپانیا و اینتر ایتالیا در مصاحبه با روزنامه گاتزتا دلواسپورت گفت: دیبالا بازیکن بزرگی است و الان هم در تیم بزرگی مانند یوونتوس حضور دارد.
وی افزود: یوونتوس امسال هم همانند سالهای اخیر یک تیم بسیار قوی است، اما شما هر فصل قرار نیست به فینال لیگ قهرمانان برسید و هربار نمی توانید آن را فتح کنید، ولی درنهایت، بیانکونری یکی از خطرناک ترین تیم های اروپا است.
ستاره سابق تیم فوتبال رئال مادرید درپایان درباره پائولو دیبالا، ستاره تیم یووه اظهارداشت دیبالا مهاجمی است که من به سبک بازی او بسیار علاقه دارم، اما اگر او بخواهد در آینده بازیکن رئال مادرید باشد باید کارهای زیادی انجام دهد. این بازیکن نباید فراموش کند که همین حالا نیز بخشی از یک تیم بزرگ است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*