خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » حسین هدایتی: پرسپولیس در دوسال گذشته 100 میلیارد درآمد داشته است /امیر خسروجردی

حسین هدایتی: پرسپولیس در دوسال گذشته 100 میلیارد درآمد داشته است /امیر خسروجردی

رئیس سابق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مطلبی مدعی شد: او بیست میلیارد تومان در دوسال گذشته به این باشگاه کمک مالی کرده است.

حسین هدایتی، مالک شرکت استیل آذین و رئیس اسبق هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در مصاحبه با برنامه ورزشی نود شبکه سوم سیما درباره کمک های مالی به باشگاه پرسپولیس گفت: این حق ما مردم و هواداران است که حقایق را بدانیم و شفاف‌سازی شود. طی ۲۰ ماه گذشته بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان باشگاه پرسپولیس عایدات و وصولی داشته، اما این درآمد خوب کجا رفته است؟ دلیل بر فساد و سوء استفاده نیست، ولی مدیران باشگاه باید شفاف سازی کنند.
وی درادامه افزود: آقای شیرازی به عنوان اسپانسر باشگاه پرسپولیس مدعی است، ۵۷ میلیارد تومان پرداخت کرده و در یک سال و نیم اخیر ما نیز ۱۵ میلیارد پرداخت کردیم، در ۳۰ ماه حدود ۱۹ میلیارد ما دادیم و ایرانسل هم که ۱۵ میلیارد تومان داده و حدود ۱۰ میلیارد تومان نیز از فدراسیون در هر فصل دریافتی داشته‌اند، هواداران نیز که کمکی به باشگاه داشتند. ما حساب کردیم در یک فصل و نیم گذشته ۱۰۰ میلیارد تومان به باشگاه پرسپولیس داده شده و چه زمانی تا این اندازه درآمد داشته است؟
هدایتی تصریح کرد: مگر من چه کاره بودم که هر روز پول دادم؟ اما حرف زده بودم برای رسیدن به قهرمانی پول پیش پرداخت بازیکنان را می دهم و دادم. باشگاه یک بار برای آنتونی گولچ پول یورو خواست که تمام مبلغ آن را پرداخت کردیم. اینکه می‌گویند یورو را تبدیل به ریال کردیم، عجیب است چون شبانه از من درخواست یورو کردند و گفتند اگر تا شب با او قرارداد نبندیم و پول ندهیم، از ایران می‌رود. من نمی‌گویم این پول به حساب باشگاه نرفته، ولی حرفم این است اگر پول گولچ را می‌دادند الان ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان بدهی نداشتند. برای جذب کاوه رضایی هم پنج‌شنبه شب پیش من آمدند و گفتند تا فردا جمعه باید به او پول بدهیم ولی اگر ۸۰۰ میلیون تومان را پرداخت نکنیم، کاوه به استقلال می‌رود، به دلیل تعطیل بودن بانک‌ها، از صرافی ۲۰۰ هزار یورو پول گرفتم و به مدیران وقت پرسپولیس دادم، اما به یک باره شنبه شد و دیدم کاوه به استقلال رفت و هنوز که هنوز است، قرار شده آن پول را به من برگردانند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*