خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » جنجال حضور مربی تیم کبدی مردان تایلند درمسابقات زنان گرگان /امیر خسروجردی

جنجال حضور مربی تیم کبدی مردان تایلند درمسابقات زنان گرگان /امیر خسروجردی

درمسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان مربی تیم کبدی مردان تایلند در سالن برگزاری رقابت های زنان حضور داشت که این موضوع پرحاشیه شد.

به گزارش خبرگزاری های ایران، دررقابت های کبدی قهرمانی آسیا که درگرگان برگزار شد درزمان برگزاری پیکارهای زنان طبق قوانین ایران فقط ورزشکاران و مربیان و تماشاگران زن می توانستند در سالن محل مسابقه حضور داشته باشند، اما درعین غافلگیری مربی تیم کبدی مردان تایلند با ظاهری عجیب در سالن حاضر بوده است.
این موضوع که تا دیروز توسط مسئولان فدراسیون کبدی پنهان مانده بود با انتشار عکسی از این مربی مرد که با به سر کردن روسری درسالن مسابقات زنان حاضر شده بود رسانه های شد که برای مسئولان برگزاری این دوره از رقابت ها هم جنجال برانگیز شد.
براساس این گزارش و با رسانه ای شدن این خبر وزارت ورزش و مسئولان فدراسیون کبدی که برگزاری یک مسابقه بین المللی را با موفقیت پشت سر گذاشته بودند مجبور به واکنش شدند.
عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی وزارت ورزش در واکنش به اتفاقات رخ داده در جریان میزبانی از مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان گفت: متاسفانه یک بی دقتی باعث این اتفاق شده و ما هم تذکر لازم را به فدراسیون کبدی دادیم. بدون شک باید با عواملی که باعث بروز این خطا شدند، برخورد شود. فدراسیون عذرخواهی کرده؛ اما این کافی نیست. همانطور که گفتم عواملی که باعث این خطای بزرگ شدند، باید شناسایی شده و با آنها برخورد صورت بگیرد. ما در انتظار دریافت پاسخ قانع کننده از سوی فدراسیون کبدی هستیم.
وی تصریح کرد: وقتی میزبانی مسابقات بین المللی را عهده دار می شویم، باید همه جوانب کار پیش بینی شود. نباید شاهد چنین حاشیه هایی باشیم چون برای ورزش کشورمان خوب نیست.

ابوذر مارکولایی، مدیر روابط عمومی فدراسیون کبدی درواکنش به انتشار این عکس گفت: هیچ کسی به ایشان نگفته روسری سر کند و این موضوع ابتکار شخصی این فرد بوده است. دوستان ما در چک کردن ورود و خروج و آیدی کارت بی دقتی کردند و بعد از چند ثانیه این مساله رفع شد و من از تمام مردم به خاطر این کار عذرخواهی می کنم.
محمدرضا مقصودلو، رئیس این فدراسیون هم درواکنش به این خبر تصویر منتشر شده را حاصل شیطنت یک عکاس دانست. وی دراین باره اظهارداشت: انتشار این تصویر شیطنت یکی از عکاسان بوده است. بلافاصله مسئولان خانم حفاظت سالن مسابقات که از این موضوع اطلاع پیدا کرده بودند این مربی مرد را به بیرون از سالن هدایت کردند. ما مسابقات بسیار مهمی را با حضور ۱۰ تیم آسیایی میزبانی کردیم که خون از دماغ کسی ریخته نشد، اما برخی قصد دارند با طرح مسائلی میزبانی ما را زیر سوال ببرند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*