خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کونته: نشان دادیم اگر اراده کنیم، می توانیم برهر تیمی غلبه کنیم /امیر خسروجردی

کونته: نشان دادیم اگر اراده کنیم، می توانیم برهر تیمی غلبه کنیم /امیر خسروجردی

سرمربی تیم فوتبال چلسی پیروزی مقابل منچستریونایتد را بسیار ارزشمند توصیف کرد.


در آخرین و مهمترین بازی هفته یازدهم رقابت های فوتبال باشگاه های برتر انگلیس، عصر دیروز یکشنبه، تیم های چلسی و منچستریونایتد در ورزشگاه استمفوردبریج لندن به مصاف هم رفتند که این دیدار با تک گل نیمه دوم آلوارو موراتا به سود آبی های لندنی خاتمه یافت، تا شاگردان آنتونیو کونته با این برد شیرین و دلچسب خانگی، ۲۲ امتیازی شده و با قرار گرفتن در رده چهارم جدول رده بندی به روند ناکامی های خود درچند هفته اخیر پایان دهند.
آنتونیو کونته، سرمربی چلسی درباره این بازی به شبکه اسکای اسپورت گفت: پیروزی مهمی به دست آوردیم زیرا هر بازی که برابر تیمی مانند یونایتد بازی می کنید جدال بزرگی پیش روی شماست. ما می دانیم که منچستریونایتد تیم بسیار قدرتمندی است. پس در نتیجه، پیروزی در چنین دیدارهایی اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد.
وی افزود: ما همیشه میل و اشتیاق زیادی برای بردن چنین دیدارهایی نشان داده ایم و چلسی ممکن است دردیداری پیروز ودر دیداری دیگر بازنده باشد، اما روحیه ما باید همیشه همینگونه باشد.
سرمربی آبی های لندنی تصریح کرد: ما فصل را با مشکلات زیادی آغاز کردیم و فراز و نشیب های فراوانی پیش رویمان بود، اما امروز نشان دادیم اگر بخواهیم می توانیم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*