خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کوتینیو: از حضور در لیورپول خوشحالم/ امیر خسروجردی

کوتینیو: از حضور در لیورپول خوشحالم/ امیر خسروجردی

ستاره برزیلی تیم لیورپول با بیان اینکه از ماندن دراین تیم راضی است، گفت: ۱۰۰ درصد آماده بازی مقابل انگلیس هستم و مصدومیتی ندارم.


درحالی که فیلیپه کوتینیو برزیلی در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان به شدت مورد توجه سران باشگاه بارسلونا قرارداشت و این تیم اسپانیایی پیشنهادی ۱۶۰ میلیون یورویی برای جذب این بازیکن به باشگاه لیورپول داد، اما سران قرمزهای مرسی ساید با رد این پیشنهاد سنگین مانع از جدایی ستاره برزیلی خود شدند.
فیلیپه کوتینیو در آستانه بازی دوستانه سه شنبه شب تیم ملی برزیل مقابل تیم ملی انگلیس که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد به شبکه اسکای اسپورت انگلیس گفت: من در یکی از بزرگترین لیگ‌های جهان بازی می‌کنم و از بودن در لیورپول خوشحال هستم، اما مهم این است که اکنون روی تیم ملی برزیل تمرکز کنم و در حال حاضر از زندگی‌ام خوشحالم.
وی که در آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر انگلیس مقابل وستهام به علت مصدومیت غایب بود درباره وضعیت جسمانی خود اظهارداشت: صد درصد آماده هستم. به دلیل مصدومیت سه بازی را از دست دادم، اما حالا بازگشته‌ام و برای بازی با انگلیس آماده‌ام.
کوتینیو تصریح کرد: به پوشیدن پیراهن زرد برزیل واقعاً افتخار می‌کنم. بازی در این دیدار دوستانه برابر انگلیس هم باعث افتخارم است و انتظار به نمایش گذاشتن یک بازی فوق‌العاده را داریم.
ستاره تیم ملی فوتبال برزیل درپایان گفت: بازی مقابل انگلیس چالشی بزرگ و البته آماده‌سازی خوبی برای جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه است.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*