خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » یواخیم لوو: کار بسیار سختی درجام جهانی 2018 داریم /امیر خسروجردی

یواخیم لوو: کار بسیار سختی درجام جهانی 2018 داریم /امیر خسروجردی

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان گفت: انتظارات از تیم ما در بازی های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه بالا خواهد بود.

درحالی که صعود تیم ملی فوتبال آلمان به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه قطعی شده، اما یواخیم لوو، سرمربی مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل معتقد است این تیم را در مسابقات سال آینده در روسیه برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار بسیار سختی را پیش رو خواهد داشت.
وی دراین باره به نشریه ورزشی کیکر آلمان گفت: در جام جهانی ۲۰۱۴، خیلی روی ما توجهی وجود نداشت. ما در قالب یک تیم روی کار خودمان متمرکز بودیم و آهسته آهسته پیشرفت کردیم. اما اکنون قهرمان جهان هستیم و مدافع عنوان قهرمانی جام جهانی به حساب می آییم که در جام کنفدراسیون ها هم قهرمان شده و اکنون تیم اول رنکینگ فیفا است.
لوو تصریح کرد: در چنین شرایطی، همه تیم ها با انگیزه زیادی مقابل ما ظاهر می شوند. تکرار نمایش هایمان در برزیل، اصلاً آسان نیست. باید ترکیبی بسیار بسیار قوی داشته باشیم که بازیکنان درهر لحظه و هرروز آماده باشند. تیم ملی برزیل بعد از آن باخت ۷-۱ مقابل ما درجام جهانی قبلی به خوبی ریکاوری شده و اکنون شرایط خیلی بهتری دارد. آرژانتین قوای هجومی توانمندی دارد. اسپانیا مثل قبل تیم قوی و با انگیزه ای است. البته من فرانسه و انگلیس را هم نادیده نمی گیرم.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*