خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » کروس: زیر نظر گواردیولا به بازیکن بهتری تبدیل شدم/ امیر خسروجردی

کروس: زیر نظر گواردیولا به بازیکن بهتری تبدیل شدم/ امیر خسروجردی

بازیکن آلمانی تیم رئال مادرید به ستایش از پپ گواردیولا پرداخت و گفت: سبک کاری این مربی در دنیا منحصر به فرد است.

تونی کروس که در آکادمی فوتبال باشگاه بایرن مونیخ رشد کرد و دوران حرفه ای خود را درتیم های بایرلورکوزن و بایرن مونیخ زیرنظر یوپ هاینکس آغاز کرد، یکی از بازیکنانی بود که در فصل ۲۰۱۲- ۲۰۱۳ با قرمزهای باواریا فاتح سه گانه شد.
این بازیکن در نخستین فصل حضور گواردیولا در بایرن هم پیراهن این تیم را به تن کرد و پس از آن به رئال مادرید اسپانیا پیوست.
تونی کروس در مصاحبه با وبسایت فدراسیون فوتبال آلمان درپاسخ به این سئوال که چه کسی بیشترین تاثیر را روی دوران حرفه ای اش گذاشته، اظهارداشت: من سالی که زیر نظر پپ گواردیولا در بایرن مونیخ کار کردم را کم اهمیت نمی دانم، زیرا فکر می کنم همان یک سال، گام بلندی برای پیشرفت من بود.
وی افزود: من به دوران حرفه ای ام به صورت چند مرحله نگاه می کنم. یوپ هاینکس مهمترین مربی در سال های اول دوران حرفه ای ام بود، هم در لورکوزن و هم در بایرن.
بازیکن تیم ملی فوتبال آلمان در ادامه درباره سیستم کاری گواردیولا تصریح کرد: پپ گواردیولا در سیستمش از من به عنوان بازیکن محوری استفاده می کرد و به سبک بازی من کاملا می خورد.
بازیکن کهکشانی های مادرید درباره رفتن به این تیم گفت: فکر می کنم انتقالم به رئال در زمان مناسبی صورت گرفت. وقتی به یک تیم بزرگ خارجی می روید و جای خودتان را در تیم پیدا می کنید، یک گام دیگر رو به جلو برمی دارید. همه چیز خیلی آرام برای من پیش رفت. کارلو آنچلوتی من را می خواست و روی من حساب می کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*