خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » پیکه: حاضرم از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کنم/امیر خسروجردی

پیکه: حاضرم از تیم ملی اسپانیا خداحافظی کنم/امیر خسروجردی

مدافع ملی پوش بارسلونا به سران فدراسیون فوتبال اسپانیا اعلام کرد که اگر مشکل اوست حاضر است تیم ملی این کشور را ترک کند.

درحالی که روز گذشته دیدار تیم های بارسلونا و لاس پالماس در هفته هفتم رقابت های لالیگا به علت برگزاری همه پرسی جنجالی ایالت کاتالان و اعتراضات خیابانی مردم بندربارسلون در ورزشگاه خالی از تماشاگر نیوکمپ برگزارشد، جرارد پیکه، مدافع متعصب بارسا درپایان این مسابقه که با برتری ۳ به صفر آبی و اناری پوشان خاتمه یافت با چشمانی اشکباردر گفتگو با خبرنگاران از برگزاری این همه پرسی و جدایی ایالت کاتالان از اسپانیا حمایت کرد و گفت: این سخت ترین بازی ما در نیوکمپ بود و به نوعی بازی کردن در چنین وضعیتی خیلی دشوار است. فدراسیون فوتبال اسپانیا سخت در تلاش بود که این دیدار را لغو کند، اما ما و بازیکنان می خواستیم که بازی کنیم و لغو این دیدار امکان‌پذیر نبود.
وی افزود: واقعا در ورزشگاه خالی نیوکمپ یک روز سخت و سنگین را تجربه کردیم. تصاویر پلیس و گارد ویژه ای که مستقر بودند خودشان با شما صحبت می کردند و در واقع خودشان گویای خیلی موارد بودند.امروز بیش از هر روز دیگری کاتالونیا را حس کردم. واقعا به رفتار این روزهای مردم کاتالونیا احساس غرور می کنم و به آنها افتخار می کنم. رای دادن حق است و باید از چنین تصمیمی دفاع کرد.
مدافع ملی پوش بارسلونا درپایان خطاب به مسئولان فدراسیون فوتبال اسپانیا اظهارداشت: من به کارم در تیم ملی اسپانیا ادامه خواهم داد، چون خیلی ها به دموکراسی اعتقادی ندارند،‌ اما اگر سران فدراسیون فوتبال فکر می کنند که من مشکل تیم ملی هستم، بنده فعالیتم را متوقف کرده و تا قبل از سال ۲۰۱۸ از تیم ملی خداحافظی خواهم کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*