خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » ماسکرانو: امسال آخرین سال حضور من در دنیای فوتبال است/ امیر خسروجردی

ماسکرانو: امسال آخرین سال حضور من در دنیای فوتبال است/ امیر خسروجردی

مدافع باتجربه و متعصب بارسلونا و تیم ملی آرژانتین از خداحافظی خود از دنیای فوتبال پس از پایان جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خبر داد.

خاویر ماسکرانو، بازیکن تیم ملی آرژانتین و بارسلونای اسپانیا که با آلبی سلسته به جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود کرد درباره برنامه آینده خود در فوتبال به خبرنگاران گفت: ادعایی ندارم و نمی‌خواهم بگویم که مهره کلیدی تیم ملی کشورم یا باشگاه بارسلونا بوده‌ام، اما همیشه با تمام توانم بازی کرده‌ام. کم اشتباه نبودم، ولی برای جبران اشتباهاتم تلاش کردم و فوتبال فلسفه زندگی مرا تشکیل داده است و با توجه به صعود تیم ملی آرژانتین به جام جهانی و وضعیت خوب بارسلونا، فکر می کنم امسال بهترین موقع برای خداحافظی من از دنیای فوتبال است.
این بازیکن با اخلاق که سابقه طولانی در کمک به کودکان بیمار دارد، درپایان با بیان اینکه همه ثروت خود را صرف درمان کودکان بیمار خواهد کرد، اظهارداشت: از همه هوادارانم ممنونم و اعلام می‌کنم که قسمت دوم زندگی من در «بنیاد ماسکرانو» در خاک آرژانتین و شعبه آن در کاتالونیای اسپانیا خلاصه می‌شود. دراین مقطع از زندگی خود در خدمت کودکان بیمار خواهم بود و همه ثروتم را در این مسیر هزینه خواهم کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*