خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » علی کریمی: تا ریال آخر قراردادم را می خواهم /امیر خسروجردی

علی کریمی: تا ریال آخر قراردادم را می خواهم /امیر خسروجردی

سرمربی برکنارشده تیم نفت طلائیه امروز برای بررسی شرایط بحرانی این تیم به فدراسیون فوتبال رفت.

به گزارش خبرگزاری های ایران، علی کریمی که امروز دوشنبه، دهم مهر برای مشخص شدن وضعیت نامشخص تیم نفت طلائیه به فدراسیون فوتبال رفته بود درباره اتفاقاتی که درچند روزگذشته دراین باشگاه رخ داده گفت: متأسفانه امروزبه ما اجازه ورود به محل تمرین را ندادند و من و بازیکنان تیم هم با توجه به هماهنگی‌هایی که از شب گذشته صورت گرفته بود به کمیته انضباطی و فدراسیون فوتبال می‌رویم تا ببینیم آیا کسی هست کار ما را انجام دهد یا خیر.
وی افزود: وقتی بازیکنان سر تمرین حاضر می شوند و به آنها اجازه تمرین داده نمی‌شود، این نشان‌دهنده قطع همکاری با من است و الان هم تا انتهای قضیه می‌روم و حقم را می‌گیرم.
کریمی درباره صحبت های حمید درخشان مبنی بر اینکه کریمی بیاید و به عنوان دستیار با ما همکاری کند، اظهارداشت: آقای درخشان زیاد صحبت می‌کنند! سرمربی تیم من هستم و حالا تکلیفم روشن شده است، مگر می‌شود یک تیم با دو سرمربی کار کند؟ مشکل من افرادی هستند که قوانین را تدوین می‌کنند و کارشان را بلد نیستند. من تا انتهای قضیه می‌روم و حقم را می‌گیرم.
سرمربی نفت طلائیه درادامه در پاسخ به این سئوال که جهانیان، مالک باشگاه مدعی شده قرارداد علی کریمی با نفت به عنوان مربی ثبت شده است، تصریح کرد:‌ این هم از آن حرف‌هایی است که مشاوران او به وی منتقل کرده‌اند، وقتی قرارداد یک مربی در هیأت فوتبال به عنوان سرمربی ثبت می‌شود، آن سندیت دارد. من قراردادم ثبت شده است و همه عالم و آدم می‌دانند که من مدرک درجه یک مربیگری ندارم، ضمن انکه همه دیدند که من از داخل کلاس های مربیگری آمدم و با تیم نفت قرارداد امضا کردم. این اظهارنظرها هم مثل کارهای خارج از فوتبال آقایان است، اما باید بدانند که ما درفوتبال می توانیم حقمان را بگیریم.
وی در پاسخ به این سئوال که آیا صحت دارد شما ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان با نفت قرراداد امضا کردید، گفت: متأسفانه در این مملکت فقط شایعه درست می‌شود، قرارداد من ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون نیست، اما هر چه هست تمام و کمال و تا ریال آخر آن را می‌خواهم، خودم شخصا به کنفدراسیون فوتبال آسیا می‌روم و تمامی کارهایم را مو به مو اجرا می‌کنم.
علی کریمی در پایان در خصوص اینکه آیا ممکن است باز هم با نفت همکاری کند،‌ گفت: نه، دیگر همکاری نمی‌کنم. علاقه ندارم امثال این آقایان را ببینم و به دنبال حق و حقوقم هستم. از ما که گذشت اما بازیکنان جدیدی که می‌خواهند به فوتبال بیایند باید این افراد را بشناسند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*