خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » شوک به فوتبال امارات: ای اف سی به العین و الشباب پروانه حرفه ای نداد /امیر خسروجردی

شوک به فوتبال امارات: ای اف سی به العین و الشباب پروانه حرفه ای نداد /امیر خسروجردی

کنفدراسیون فوتبال آسیا به دو باشگاه اماراتی اجازه شرکت در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان این قاره را نداد.

وبسایت رسمی ای اف سی، امروز سه شنبه، بیست و پنجم مهر(۱۷ اکتبر) در مطلبی اعلام کرد که مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای دو باشگاه اماراتی العین و الشباب به دلیل بدهی، مجوز حرفه ای صاد نکرده و به این ترتیب این دو باشگاه حق حضور در رقابت های لیگ قهرمانان را ندارند.
براساس این گزارش، کنفدراسیون فوتبال آسیا از چندی قبل اعلام کرده بود که تنها برای تیم هایی که بدهی انباشته نداشته باشند و صورت های مالی آنها مشخص باشد مجوز حرفه ای صادر خواهد کرد و تیم هایی که این مجوز را داشته باشند می توانند در لیگ قهرمانان قاره کهن شرکت کنند. این درحالی است که مسئولان ای اف سی، چند روز قبل تنها برای پنج تیم عربستانی مجوز حرفه ای صادر کردند و تیم های مطرح این کشور از جمله، الاتحاد، الشباب و النصر به علت داشتن بدهی نتوانستند این مجوز را دریافت کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های ایرانی حاضردر لیگ قهرمانان آسیا تنها تا اوایل آبان ماه فرصت داده که با پرداخت بدهی و تمکیل مدارک خود و ارسال آن به ای اف سی، مجوز حرفه ای دریافت کنند که با شرایط بحرانی مالی و بدهی های انباشه تیم های ایرانی، بعید است همه چهار تیم ایرانی حاضر در رقابت های فصل آینده لیگ قهرمانان موفق به دریافت مجوز حرفه ای شوند، تا آنها بتوانند در این رقابت ها شرکت کنند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*