خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » جام جهانی فوتبال نوجوانان، ایران به مصاف گینه می رود/ امیر خسروجردی

جام جهانی فوتبال نوجوانان، ایران به مصاف گینه می رود/ امیر خسروجردی

رقابت های جام جهانی نوجوانان از امروز جمعه در هند آغاز می شود.

این بازی های با شرکت ۲۴ تیم برتر جهان در شش گروه چهارتیمی از امروز جمعه، چهاردهم مهر در هند به طور رسمی آغاز می شود و طی آن، تیم نوجوانان ایران که در گروه سه با تیم های گینه، آلمان و کاستاریکا همگروه است، فردا شنبه، پانزدهم مهر در نخستین دیدار خود به مصاف تیم آفریقایی گینه می رود.
شاگردان عباس چمنیان که به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا دراین دوره از بازی های جام جهانی فوتبال نوجوانان شرکت کرده اند، در این مدت چندین اردوی تدارکاتی برگزار کرده اند که هفته گذشته در آخرین اردوی خود در اسپانیا مقابل تیم نوجوانان فرانسه به برتری رسیده و با آمادگی و روحیه مناسب راهی رقابت های هند شدند.
تیم نوجوانان ایران در اولین دیدار خود رودرروی تیم گینه قرار خواهد گرفت. نوجوانان ایرانی در دوره های قبلی جام جهانی سابقه بازی مقابل تیم های قاره آفریقا را دارند. تیم هایی که همواره با قدرت بدنی بالا و آمادگی مناسب گام در رقابت های مختلف حاضر می شوند و همین مسئله کار را برای شاگردان عباس چمنیان سخت خواهد کرد، اما اگر تیم ایران همان بازی که مقابل فرانسه انجام داد در برابر گینه هم انجام دهد، خواهد توانست از این بازی امتیاز کسب کند.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*