خانه » ضمیمه ورزشی خلیج فارس » تاج: احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد/ امیر خسروجردی

تاج: احتمال حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا وجود دارد/ امیر خسروجردی

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: باشگاه استقلال تهران به علت بدهی زیاد شاید از لیگ قهرمانان آسیا کنار گذاشته شود.

به گزارش خبرگزاری های ایران، مهدی تاج، رئیس فدراسیون که امروز چهارشنبه، سوم آبان به استان کردستان سفر کرده در حاشیه دیدار با استاندار این استان به خبرنگاران گفت: این احتمال وجود دارد که کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم استقلال تهران را به علت داشتن بدهی انباشته از رقابت های این فصل لیگ قهرمانان این قاره حذف کند.
وی افزود: بدهکاری باشگاه ها به خصوص باشگاه استقلال، معضل بزرگی برای فدراسیون فوتبال است و به همین دلیل ممکن است این تیم لیگ قهرمانان را از دست بدهد.
براساس این گزارش، مهدی تاج درحالی امروز خبر حذف احتمالی استقلال از لیگ قهرمانان آسیا را اعلام کرد که آبی پوشان پایتخت پرونده بدهی به بازیکنان خارجی خود را بسته اند و تنها موضوعی که آنها را تهدید می کند، پرونده شکایت چند بازیکن داخلی است. استقلالی ها که در آستانه دربی ۸۵ پایتخت مطمئنا با این خبر شوکه شده اند، تنها تا روز دوشنبه هفته آینده برای تکمیل مدارک خود به کنفدراسیون فوتبال آسیا فرصت دارند و باید برای جلوگیری از کنار گذاشته شدن از لیگ قهرمانان آسیا تلاش کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمام تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا هشدار داده که در صورت داشتن بدهی انباشته و مشخص نکردن وضعیت مالی خود برای آنها پروانه حرفه ای صادر نخواهد کرد و به همین دلیل این تیم ها حق حضور در رقابت های این فصل لیگ قهرمانان را نخواهند داشت. این درحالی است که ای اف سی هفته گذشته چند تیم عربستانی و اماراتی را به علت بدهی زیاد از لیگ قهرمانان حذف کرد.

جوابی بنویسید

ایمیل شما نشر نخواهد شدخانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

*